מתקן חניה לאופניים מחיר מול תועלת

מתקן חניה לאופניים

חברת Safety-Products החלה בשיווק של מתקני חניה לאופניים. מתקן חניה לאופניים שלנו עשוי מברזל מגולוון אשר מתאים לתנאי שימוש חוץ ופנים. אנו Safety-Products דואגים לסביבה ירוקה יותר ומעודדים רוכבי אופניים ע"י נגישות וחנייה קלה עבורם.

יתרונות של שימוש במתקן לאופניים

כיום ניתן לראות שיש יותר ויותר אנשים אשר בוחרים לעשות שימוש יום יומי באופניים, מאשר בדרכי תחבורה ציבוריים כגון: מונית, אוטובוס, רכבת וכו'. בזכות עלייה בשימוש אופניים כאמצעי התחבורה המרכזי שלנו, אנחנו יכולים לשמור על הסביבה ירוקה יותר וכך גם לחסוך בהוצאות הדלק. בנוסף לכך נסיעה באופניים יכולה להיות מהנה יותר מתחבורה ציבורית  וזה מאפשר לנו להגיע לעבודה מהר יותר ומבלי לעמוד בכל הפקקים. כמו כן, רכיבה על אופניים יכול להיות גם כתחביב אחרי שעות העבודה. אם אתם בעלי מספר זוגות אופניים אנחנו ממליצים לכם להשקיע בקנייה של מתקן חניה לאופניים. על מנת לשמור בכל רגע נתון על האופניים שלכם ומבלי שום חשש שיכולים לגנוב אותם.

מתקן חנייה לאופניים מחיר ויתרונות

אחד היתרונות המרכזיים של מתקן חניה לאופניים הוא להפחית את הסיכוי שיגנבו לנו את האופניים. יתרון נוסף של מתקן לאופניים, הוא מרכז לנו את כל האופניים במקום אחד בוא אנחנו בוחרים להתקין את המתקן החניה וכך אנחנו יכולים לשמור על כל האופניים שלנו במקום אחד מסודר ולא מפוזרים בכל הבית. מתקן אופניים של Safety-Products מאוד מתאים למי שיש יותר מזוג אחד של אופניים.

איך מתקן חנייה לאופניים יכול לשדרג את איכות החיים שלנו?

לפעמים דברים קטנים ופשוטים שלא חשבו אליהם קודם יכולים לשנות את כל החיים שלנו לקלים ופשוטים יותר. כמו למשל מתקן חניה לאופניים. איך בדיוק? פשוט מאוד, כאשר אנו נתקין מתקן חניה מסודר ליד הבית או ליד מקום עבודה איפה שאנחנו מגיעים כל בוקר אז לא נצטרך להרים את האופניים במדרגות ולא להכניס לשום מעלית. כמו כן, לעולם לא נכניס את כל החול והבוץ אשר נדבק לגלגלי האופניים שלנו. סדר וארגון יכולים לסייע לנו ליהנות יותר מרכיבה על אופניים ולהפוך אותם לדרך חיים.

לסיכום

אם יוצא לכם לחשוב איפה תחנו את האופניים, לפני שאתם יוצאים מהבית אז תדעו שיש לזה פתרון פשוט, מתקן חניית אופניים. אם מתקן חניה לאופניים לא תצטרכו יותר לחפש מקום חניה לאופניים ולדאוג שלא יגנבו לכם את האופניים. Safety-Products מייבאת ומשווקת מגוון פתרונות בטיחות לחניונים, למפעלים ומוסדות. אם יש לכם שאלות נוספות על מתקני חניה לאופניים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום ואחד מנציגי השירות יתנו לכם מענה לכל שאלה שלכם.

כתיבת תגובה