מנוף הרמה – מדוע זו האופציה הטובה ביותר עבורנו?

תתארו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: אתם מתגוררים בקומה שלושים, עומדים לעבור דירה לבית פרטי. הכל ערוך ומוכן, כל החפצים ארוזים בקרטונים, הכל מוכן לקראת המעבר. בבוקר המיועד מגיעים המובילים ואז מתברר שחלק מאותם פריטים שאתם מבקשים להעביר, לא ניתן להעביר אותם מאחר והמעלית במבנה איננה גדולה או רחבה מספיק, ואין שום סיכוי שהמובילים יעלו וירדו שלושים קומות בכל פעם.

בדיוק למקרים כאלה צריך להיערך מראש עם מנוף הרמה שיעזור להרים את הדברים לקומה גבוהה. צריך להיות מוכנים ולהזמין מבעוד מועד, שירות של מנוף גדול אשר יאפשר לשאת את הפריטים השונים מהמבנה אל המשאית מבלי שיהיה צורך להשתמש במעליות או מדרגות. זה כמובן דורש התייחסות מעט שונה מאשר שירות הובלות רגיל, זה גם דורש היערכות בשטח וכן, לא כל חברה יכולה לספק שירות מנוף הרמה במרכז או באזורים אחרים בארץ. לשם כך, צריך לדעת איזו חברה כן יכולה לספק את השירות ולבצע אותו במועד המוסכם.

לפני שנפרט מדוע זו האופציה הטובה ביותר מבחינתנו, צריך לקחת בחשבון, מנוף הרמה לקומה גבוהה להעברת רהיטים הוא פתרון אידיאלי עבורנו לא רק במקרים בהם אנחנו רוצים להעביר חפצים מקומה גבוהה אל המשאית בעת מעבר דירה. שימוש באופציה של מנוף גדול הוא אידיאלי ואף הכרחי, כשאנחנו רוכשים ריהוט וציוד כבד שאי אפשר לנייד באמצעות מעליות, כשאנחנו עוברים משרד או חנות, ולעיתים השימוש באופציה של מנוף הרמה הוא גם הכרחי במקרה של ציוד כבד על הקרקע, זה נכון בפרט כשמדובר על מפעלים או מבנים תעשייתיים אחרים.

מדוע מנוף הרמה זו האופציה האידיאלית עבורנו?

ההסבר לכך הוא פשוט, זו הדרך הטובה ביותר מבחינתנו לשאת ולנייד חפצים, רהיטים וכל דבר אחר בצורה בטוחה ונוחה. אנחנו לא יכולים לעשות זאת באופן ידני, גם לא דרך שימוש במעליות או באמצעים אחרים. אם למשל אנחנו צריכים לשאת שולחן אוכל כבד או מיטות, אז זו הדרך הבטוחה והטובה ביותר. זה נכון גם במקרים של ארגזים עם חפצים שונים. בפרט אם מדובר במבנה ישן שאין בו מעלית או אם אנחנו חוששים, שמא תהיה הפסקת חשמל ולא נוכל להשתמש במעלית.

כך אנחנו מתגברים על הבעיה בצורה פשוטה ויכולים לנייד את כל החפצים שלנו באופן רגוע ובטוח. כל זה תלוי כמובן באפשרות לשכור מנוף לקומה גבוהה דרך חברה שמתמחה במתן שירות זה, וזו תדע לספק לנו שירות מקצועי ובטוח.

כתיבת תגובה