נראות חדרי ילדים

חדרי ילדים

כאשר עוברים לבית חדש, חושבים על נראות חדרי ילדים כדי להעניק לכל ילד מגורים מלאי הנאה בחדר שמותאם לגילו ולצרכים שלו. האפשרויות של עיצוב החדרים הן עצומות ובמקרים רבים קשה מאוד לבחור את הרהיטים, הגוונים, השטיחים והאריחים לכל אחד מהם. זו הסיבה שרוב הציבור מחליט להיעזר בשירות של עיצוב פנים כדי לקבל את ההחלטות המתאימות ביותר. לא בכל יום עוברים דירה ולכן בעלי הנכס רוצים שהילדים ייהנו מהחדר האופטימלי עבור כל אחד מהם. בשלב הראשון מקבלים המלצה על כמה מעצבי פנים, רואים את העבודות השונות שלהם ובהתאם לכך מתחברים לסגנון עדין כפרי או סגנון אקלקטי, כדי ליצור שלמות עיצובית.

לאחר שיחה עם כל אחד מהילדים, מעצבת הפנים מציעה להורים כמה סקיצות כדי לקבל החלטה על הדגם שהוא הנכון ביותר עבור עיצוב חדרי ילדים מרהיב. ההחלטות אינן פשוטות ולא אחת מחברים בין כמה רעיונות מקוריים כדי למצוא את החדר הנכון ביותר לכל אחד מהילדים. לאחר סגירת הפינה הזו, מתחילים בהזמנה של המוצרים השונים לכל אחד מהילדים, על פי הגודל, הצורה והגוון שנבחר. בין הפריטים שמזמינים לכל חדר ארון בפתיחה רגילה או ארון הזזה, מיטה, שולחן עבור הלימודים והמון אקססוריז.

חדרי ילדים

ההתאמה המושלמת לכל חדרי ילדים

האווירה המתאימה לכל ילד מתחילה בגוונים המושלמים עבורו, אפור, תכלת, אפרסק, צהוב ועוד. אפשר לצבוע את כל הקירות בגוון זהה, לצבוע אותם בלבן ועל אחד מהם לצייר ציור, צורות הנדסיות או לחלופין להדביק עליו מדבקה מרשימה של דמויות אהובות, מדבקה המתארת את אחד מהתחביבים של הילדים כמו כדור סל ועוד.

האקססוריז בכל חדר ילדים

שלל פריטים צבעוניים שממוקמים במקומות שונים בכל חדרי ילדים מוסיפים לו יופי רב, חפצי נוי מרשימים כמו טלסקופ או כדור הארץ, משחקים מיוחדים, בובות מתוקות, קופסאות אחסון פרקטיות עם ציורים יפהפיים, תיבות נגינה ועוד.

על המרצפות כדאי להניח שטיח שאגי בעל סיבים ארוכים בצפיפות גבוהה כך שיהיה לילדים משטח מרופד לשבת עליו כשהם משחקים או צופים בטלוויזיה, כדי שלא ישבו על הרצפה הקרה. על החלונות מזמינים עבורם ווילונות בגוונים שמשתלבים נפלא עם המראה הכללי וכך מתווסף טאץ' אצילי לכל אחד מחדרי הילדים.

פרקטים בבית

לקוחות רבים מעדיפים לרכוש פרקטים ולא אריחים עבור חדרי ילדים לאור היתרונות הרבים שלהם. נעים מאד ללכת עליהם, הטמפרטורה שלהם נשארת זהה בקיץ וגם בחורף, לוחות העץ מבודדים, קל מאד להתקין אותם, התהליך מתבצע במהירות וללא בלגן וקל מאד לתחזק אותם ביום יום.

האופציה של לוחות פרקטים איכותיים נראים יותר ויותר באופציה של חדרי ילדים. בנוסף לכך משפחות רבות מתחת לפרקטים של עץ טבעי גם מערכת חימום תת רצפתי באמצעות צנרת מים וכך מחממים את החדרים בצורה חכמה בחורף.

כתיבת תגובה