ריהוט מעוצב עבור חדרי ילדים

חדרי ילדים

לקראת כניסה לבית חדש יש התלבטויות רבות אשר קשורות לרכישת ריהוט מעוצב עבור חדרי ילדים. אחת הסיבות העיקריות לכך היא העובדה שהילדים גדלים מהר ובאופן טבעי בעוד כמה שנים החדר שתוכנן בצורה מוקפדת ונרכשו עבורו פריטים יקרים, כבר לא יהיה רלוונטי עבורם והם יבקשו רהיטים חדשים שמותאמים לגילם ולאורח החיים שלהם. לכן המגמה היום היא ליצור ריהוט שיתגלגל עם הזמן, תהיה המשכיות תוך חשיבה על העתיד.

כשמדובר בחדר עבור ילד קטן יחסית בן 4 או שהוא בכיתות הראשונות בבית הספר היסודי, אפשר לרכוש עבורו מיטת נוער עמידה ויפהפייה בגוונים שמתאימים לקו העיצובי של החדר. בקניית מיטה מסוג זה יש כמה אופציות, מיטה שהיא עבור ילד אחד, מיטה שכוללת אפשרות לשלוף ממנה מיטת חבר עם מזרן וכך כאשר חבר מגיע לישון בלילה יחד, שולפים את המיטה הנוספת, פתוחים אותה ואפשר לישון בהנאה שני חברים כיוון שמדובר במיטות מאסיביות ובמזרנים אורטופדיים מצוינים. בנוסף לכך יש אפשרות לרכוש מיטה שיש בחלק התחתון שלה מגירת מצעים ואפשר לאחסן בה שמיכות לעונות השונות, כריות, מצעים ועוד, או מיטת קומתיים שבו בדרך כלל האח הגדול ישן במיטה העליונה והאח הקטן במיטה התחתונה.

חדרי ילדים

עיצוב של חדר הילדים

כל ילד מבלה שעות רבות בכל יום בחדר הפרטי שלו. לעיתים הוא נמצא לבד, מכין שיעורים ומשחק במחשב. במקרים רבים האחים שלו נמצאים אתו וגם חברים שבאים לבקר. לכן קיימת חשיבות רבה שהחדר הזה יהיה שיא הנוחות.

לצורך כך מחליטים מראש אם לרצף את חדרי ילדים, או להתקין בהם פרקטים מעץ טבעי או למינציה. כאשר מדובר בילדים קטנים המגמה היא להתקין פרקטים כיוון שהם שומרים על בידוד ועל רמת טמפרטורה אחידה. בדרך זו הילדים אינם יושבים בחורף על הריצוף הקר.

קיימת חשיבות להזמין שטיח חם ומרופד שיונח ברוב השטח החשוף של חדרי ילדים. האופציה המוצלחת ביותר היא שטיח שאגי בעל סיבים עבים וארוכים שיוצר ריפוד נפלא לילדים והם יכולים לשחק במשך שעות ללא הפסקה.

הנראות של כל חדר ילדים

לכל ילד יש אישיות משלו ותחומי עניין. הקטנים אוהבים דמויות מסדרות טלוויזיוניות ומסרטים המותאמים לגילם ולכן אפשר לצייר על הקירות את הדמויות הללו ואופציה זו מוסיפה המון יופי וייחודיות לכל אחד מהחדרים.

כשמדובר בילדים גדולים יותר, מעצב הפנים נפגש עם כל ילד, לומד את תחומי ההתעניינות של כל אחד מהם ומחפש את הטוויסט הנכון שיוביל אותו להחצנת תחומי העיסוק שלהם.

החדרים החדשים של הילדים

עיצוב כל חדר הוא עם קריצה לשלב הבא של ריהוט חדרי ילדים. מתכננים מראש שבשלב מסוים במקום מיטת נוער תהיה מיטה וחצי ולכן מציבים את המיטה בפוזיציה שיש מקום גם להרחבת השטח. כמו כן אם בעתיד יהיה צורך במערכת מחשוב גדולה יותר, גם לכך מבצעים הכנה מראש.

כתיבת תגובה