קייטרינג לימי הולדת חגיגה של פעם בשנה

יום הולדת  מכירים את זה שיש הרבה בהכנות ,איך שלא תסובבו את המחוג – תמיד הוא יצביע על המלה אוכל. יש 2 אופציות או שמארגנים לבד או שמזמנים  חברת קייטרינג לימי הולדת ,כלומר  יש לנו עבורכם הצעות מצוינות לתכנון התפריט ומתכונת ההגשה ביום ההולדת על פי מאפיינים שונים שלו כגון: המיקום, המשתתפים, השעה שבה הוא ייערך וגם העונה(קיץ או חורף). לאפיון יש חשיבות רבה, משום שחשוב לקבוע האם אתם מתכננים ארוחה או כיבוד צנוע, ישיבה סביב שולחנות או מזנון חופשי, מגשי אירוח או כל מתכונת הסעדה.

נשמח לחשוף בפניכם את מה שאתם יכולים להיחשף אליו גם בלעדינו… אל האוצרות הקולינאריים המשובחים של המטבח האיטלקי שנותן מענה מושלם לכל סוג של אוכל- בשרי, חלבי, צמחוני, טבעוני.

כמי שוודאי רוצים להרשים את האורחים שלכם אבל בעיקר להשביע את קיבתם ואת רצונם, חשוב ומומלץ לתכנן קייטרינג ליום הולדת על פי התקציב העומד לרשותכם. נשמח לשתף אתכם בניסיון העצום שרכשנו בנושא קייטרינג לאירועים ולהציע לכם שילוב של מאכלים המתאימים לפרופיל של המשתתפים ביום ההולדת.

מה הכי חשוב ביום הולדת למבוגרים?

המיקום והתוכן . מיקום משמעותו איפה יערך האירוע בבית? האם הבית גדול דיו כדי להכיל את כל האורחים?האם יש מספיק ציוד כדי שיכיל את כל המוזמנים? תוכן איזה נופח יש לאירוע למעט האוכל נאומים? אולי פעילות חיצונית סטנד אפ או משהו דומה הכי חשוב ביום הולדת זה לא לאכזב את מי שמוזמנים למסיבה… היות שאין דבר יותר מכמיר לב מאשר לראות הבעה של אכזבה נסוכה על פני ילדים- חשוב לתכנן היטב את כל מה שקשור לנושא האוכל ביום ההולדת מבעוד מועד.

אם מקצת המשתתפים הם ילדים, ודאי כאשר רובם ילדים, חשוב לבחור תפריט שילדים אוהבים. על מנת לייתר את המאמץ והטרחה הכרוכים בהכנת האוכל ליום ההולדת עבור הילדים שיבואו לחגוג עם ילדכם או אם אתם עורכים את מסיבת יום ההולדת במתחם כל שהוא ואף בחיק הטבע- נשמח להציע לכם אוכל שהילדים יאכלו בשמחה, בתיאבון, ולא יותירו אף לא פירור.

 לא. רק לא לשמוע "אוף, אין מה לאכול"…

איש מכם ודאי לא רוצה לשמוע תלונה נוסח "אוף, אין מה לאכול". בהינתן התקציב, נשמח להציע לכם מגוון סוגי מאכלים בכלל וכאלה המיועדים לילדים בפרט; נשמח להציע לכם מתכונת הגשה המתאימה למיקום האירוע ולמתכונת שלו; נשמח לתת לכם עצות וטיפים לחיסכון שלא יורגש כלל בתפריט ולא יגרע ממנו דבר.

המטבח האיטלקי העשיר, השופע, הנותן מענה לכל סוגי התפריטים ולכל אירוע בכלל עבור קייטרינג לימי הולדת בפרט יאפשר לכם לחגוג יום הולדת שלא יישכח. תפריט חלבי או תפריט בשרי לבחירתכם. בזה או בזה אתם תקבלו שפע של אוכל שיהווה תמורה מלאה לכספכם.

foodeng1977

קצת עלינו- לה-אקלסנטה מביאה בשורה חדשה בתחום מגשי האירוח ובמתן שירותי קייטרינג לאירועים ,לא חשוב מהו ההיקף המוזמנים, ומהי מהות המפגש, אם פרטית, משפחתית או עסקית אנו מתמחים במתן מענה הולם לצורכיהם של עורכי אירועים מכל סוג.מעוניינים לתת את הטוב ביותר, בלי להתפשר, לספק מזון משובח, טרי וטעים במיוחד יש לכם אפשרות לבחור מתוך היצע רחב ולקבל. שירות אמין ומקצועי במיוחד אתם מוזמנים להכיר את מה שיש לנו להציע.לה-אקלסנטה חרטה על דיגלה סטנדרטים של איכות ברמה גבוהה מאוד, בדגש על סדר המגשים ומראה מרהיב אסתטי ,עמידה בזמנים,ותודעה שירות מהטובות שידעתם. חוויה מושלמת עבור כל אירוע לרגעים המיוחדים של החיים וטעמים בלתי נשכחים .אנו מקדישים את מלוא תשומת הלב והמחשבה מעמיקה למזון ולהרכב המנות שאנו מציעים. בחירה בריאה של רכיבים איכותיים ובטריות מקסימאלית שמביאות לתוצאות מושלמות לכל אירוע .אנחנו מתמחים בארוחות מוכנות, כריכים וסלטים, בין אם אלה מגשים של מלוחים או מתוקים, או סנדוויצ'ים אנו מייצרים הכול בעצמנו, ומחומרי הגלם המובחרים ביותר שאפשר למצוא. כמו כן, אנחנו מקפידים שהן ההכנה והן האריזה יתבצעו בזמן הקרוב ביותר למשלוח, כך שלא ניתן להטיל ספק ברמת הטריות.

כתיבת תגובה