טיפים שיעזרו לך לשמור על הטלפון שלך

אחד הדברים היקרים לליבנו מלבד המשפחה, הוא הטלפון הנייד, הוא נמצא איתנו בכל מקום, ובכל זמן, כאשר אנו אפילו שוכחים את הנייד שלנו כאילו עולמנו חרב. אז בכדי שדבר כזה לא יקרה יש מספר טיפים שבעזרתם ניתן לשמור על הטלפון מכל מיני דברים. הצורך להיות מחוברים בכל עת הוא גדול וברוב המקרים הסוללה לא מחזיקה מעמד זמן רב, לכן כאשר אתם רואים שהסוללה כבר לא מלאה יש להטעין את הטלפון מידי פעם, ולא לחכות עד שהסוללה תתרוקן לגמרי, כיוון שבמקרה שהסוללה כבר ריקה לגמרי היא מקשה על עבודתה להתמלא מחדש ובנוסף היא יכולה להוות נזק לטלפון.

 

דבר נוסף שכדאי לשים לב – לפעמים אנו לא רוצים לשמוע את הצלצול של הנייד ולכן שמים אותו על רטט, אבל עדיף להשאיר אותו על מצב רגיל כיוון שרטט יכול לגמור את הסוללה מהר יותר , רק במקרה הצורך יש לשים על רטט ובכך להאריך את תוחלת החיים של הנייד.

 

מסך לגלקסי 4 נרטב מה עושים?

 

כאמור הטלפון הנייד שלנו הולך איתנו לכל מקום , לשטוף ידיים, או ריצה באוויר ובים הפתוח ולפתע הנייד שלנו נופל היישר לתוך המים הצלולים, מסך הגלקסי נרטב והטלפון לא מגיב, האם זה הסוף? ובכן כאשר מצד כזה מתרחש תחילה יש להוציא את הסוללה , לפרק את חלקי הטלפון ולייבש אותם ע"י מקל אוזניים ולא ע"י מייבש שיער, מיקרוגל וכדומה. לא להדליק אותו מיד לאחר הייבוש אלא להמתין מספר שעות כ 12 שעות ולאחר מכן להדליק אותו, במידה והוא נדלק בשורה טובה, אך אם לא יש לקחת את הטלפון למעבדה ושם לנסות לבדוק מה מקור התקלה. יכול להיות שיצטרכו להחליף מסך לגלקסי 4 , אך זאת רק ע"י טכנאי מומחה.

 

חברה מקצועית בתחום הטלפונים הניידים

 

במידה ומתרחשת תקלה או בעיה כל שהיא שלא ניתן לפתור אותה באופן מיידי חשוב לפנות אל המומחים בתחום ולקבל את המענה והשירות המקצועיים ביותר. אחת החברות המובילות בתחום החלפת מסך לגלקסי 4, תיקון מסך לגלקסי 3 , החלפת מסך לאייפון 6 ועוד היא חברת אייפיקס פון משלבת אלמנטים מקצועיים באיכות גבוהה מאד, צוות המקום מהיר , יעיל ומקצועי ומספק שירות בהתאמה. למידע , טיפים ועוד ניתן למצוא כאן.

 

כתיבת תגובה