תיקון מסך במחשב נייד

 

הצורך לתקן את מסך המחשב הנייד קיים, כאשר ישנה בעיית תצוגה במסך המחשב הנייד. זה יכול לקרות ממס' סיבות, בהם, פיקסלים שרופים, נפילות הגורמות לסדקים ושברים במסך, ריצודים במסך, צבעים שונים במסך, או לחלופין, בלאי של המסך שגורם לו להפסיק לעבוד.

במקרים נדירים, בהם הלוח אם של המחשב, ניזוק, גם לא תראו תצוגה במסך. זאת תוכלו לבדוק, על ידי חיבור המחשב אל מסך חיצוני, כגון מסך מחשב או מסך טלוויזיה.

 

מסך למחשב נייד לא מתקנים, מחליפים. כאשר תפנו אל מעבדה לתיקון מחשבים ניידים, יחליפו לכם את המסך התקול במסך חדש, בהתאם לדגם המחשב שלכם.

קיימת טעות נפוצה אצל משתמשים, לחשוב שמסך המחשב הנייד שייך לחברת ייצור של המחשב (לנובו/דל וכו'), אך לא כך הדבר. מסכים למחשבים ניידים מיוצרים על ידי חברות שונות לייצור מסך למחשב נייד. כך שמותג החברה של המסך אינו פרט חשוב במיוחד, מה שחשוב זה, שהמסך המוחלף במחשב שלכם, יתאים מבחינת הדגם של המחשב ומבחינת הגודל שלו.

 

מסכים למחשבים ניידים מגיעים במס' תצורות שונות, ישנם מסכי לד באיכות HD וישנם כאלה באיכות Full HD, ישנם מסכי מגע, מסכי ccfl  ישנים ועוד..

 

ניתן לרכוש באופן פרטני מסך למחשב נייד ולנסות להחליף אותו באופן עצמאי, במידה והנכם בעלי חוש טכני בסיסי והנכם יודעים מה לעשות. במידה ותהיו מעוניינים להחליף את המסך במחשב הנייד באופן מקצועי ומהיר, מומלץ שתפנו למעבדה מקצועית להחלפת מסכים במחשבים ניידים.

אצל מעבדה להחלפת מסך למחשב נייד, תוכלו לקבל שירות מקצועי ומהיר, וכן תקבלו תקופת אחריות עם המסך המכסה בעיות טכניות בלבד הגורמות לבעיות בתצוגה של המסך. בכל מצב של מכה/נפילה/שבר הנגרם למחשב וכתוצאה מכך המסך הפסיק לפעול, אין האחריות מכסה מקרים אלה, ולא תהיה לכם ברירה, אלא לרכוש מסך חדש.

 

 

כמה עולה מסך למחשב נייד

החלפת מסך במחשב נייד גובה מחיר משתנה ממחשב למחשב, זה תלוי בדגם של המחשב, בגודלו, וכן האם הוא מסך רגיל או מגע. אצלנו במרכז המסכים, מחליפים מסכים לכל סוגי המחשבים הניידים, בכול הגדלים ובכול התצורות הקיימות בשוק. אנו מציעים מחירים נוחים והגיוניים, נשמח להחליף לכם את המסך במחשב הנייד בצורה מקצועית ולהשיב לכם אותו בזמן המהיר ביותר.

 

מעבדת השירות שלנו נמצאת בעיר רחובות, אנו נותנים שירות בשני אופנים שונים, באזורי השירות שלנו אנו מספקים שירות החלפת מסך למחשב נייד בבית הלקוח ע"י טכנאי מומחה, ובשאר אזורי הארץ, השירות שלנו מתבצע על ידי איסוף והחזרה באמצעות שליח.

כתיבת תגובה