תיקון מחשבים ניידים

ישנם תקלות שונות ומרובות אשר עלולות לקרות למחשב נייד, מכול מיני סיבות שונות. מחשב נייד, רגיש ופגיע יותר מאשר מחשב נייח. תיקון מחשב נייד הינו דבר שלא כל אחד מסוגל לעשות בפני עצמו, על כן ישנו צורך לפנות אל טכנאי מחשבים ניידים או אל מעבדה לתיקון מחשב נייד.
במאמר זה, נסביר מהם התקלות הנפוצות הקורות במחשב נייד, ואת התיקון אשר נעשה במעבדה לתיקון מחשבים ניידים.

התחממות המחשב
בתקלה זו, מאוורר המחשב נסתם מאבק במשך הזמן ואופן תפקודו יורד, דבר אשר גורם לכיבוי המחשב, זאת על מנת להגן על הרכיבים השונים של המחשב. כאשר תפנו אל מעבדה לתיקון מחשב נייד, יבצעו לכם ניקוי גוף הקירור מאבק וכן חידוש משחה טרמית של המעבד להולכה טובה יותר של אוויר קר מהמאורר אל המעבד.

מחשב איטי ונתקע
תקלה זו נובעת מפגם בדיסק הקשיח של המחשב, החל מבלאי ווירוסים ועד לפגיעות פיזיות של הדיסק מנפילות וכדומה. במעבדה לתיקון מחשבים ניידים, יחליפו לכם את הדיסק הפגום בדיסק קשיח חדש ויתקינו לכם את המערכת הפעלה ווינדוס מחדש. חשוב לגבות לפני את כל הקבצים החשובים לכם, במקור חיצוני, ולשמור עליו לגישה קלה וזמינה לאחר שמחשבכם יחזור מתיקון.

מחשב לא נדלק
קורה לעתים שהמחשב הנייד אינו נדלק כלל. תקלה זו עלולה לנבוע מכמה סיבות, החל מסוללה תקולה ועד לבעיית לוח אם. לבדיקה מקיפה ומעמיקה יש לפנות אל מעבדה מקצועית לתיקון מחשב נייד שלא נדלק.

אין תצוגה במסך
תקלה זו עלולה לנבוע מבעיה במסך, העלולה להיגרם ממס' סיבות, כגון, שברים, כבל מסך פגום ובלאי של שנים הגורם למסך להפסיק לפעול. במקרים נדירים, בעיה בלוח אם תגרום לתקלה זו.
על מנת לשלול בעיה בלוח אם, תוכלו לחבר את המחשב הנייד שלכם אל מסך חיצוני (מחשב/טלוויזיה) ולבדוק האם רואים תצוגה בו. במידה וכן, התקלה היא במסך המחשב הנייד שלכם, במידה ולא רואים תצוגה גם במסך החיצוני, ישנה תקלה בלוח אם המצריכה פנייה אל מעבדה לתיקון מחשב נייד, על מנת שתחליף לכם אותו בלוח אם חדש.

מקלדת לא מגיבה
תקלה זו עלולה לנבוע משפיכת נוזל על המקלדת הגורם לה להפסיק לפעול, או מפגיעה פיזית במקלדת הגורמת לה לשברים ולהפסיק לפעול. במקרים של שפיכת נוזל על המקלדת, חשוב לא לנסות לייבש אותה ולהמשיך לעבוד, אלא לכבות את המחשב במיידי ולגשת אל מעבדה לתיקון מחשבים ניידים. זאת בכדי לשלול תקלות נוספות במחשב, מאחר ונוזל שנשפך על המקלדת, יכול לחלחל אל פנים המחשב ולהגיע אל הלוח ואף לגרום לו לקצר חשמלי. קחו בחשבון שבמקרים של מקש או מספר מקשים במקלדת שאינם מגיבים, נדרשת החלפת מקלדת למחשב נייד, מאחר ומעבדות לתיקון מחשבים ניידים פחות מתעסקות עם החלפת מקשים במקלדת.

תיקון מחשב נייד מחיר
מחיר תיקון מחשבים ניידים משתנה ותלוי בסוג התקלה במחשב ובזמן העבודה של המעבדה המטפלת לכם בו.

תיקון מחשבים ניידים רחובות
לפטופ רחובות, מעבדה לתיקון מחשבים ניידים, הינה מעבדה מובילה ומקצועית לתיקון כלל סוגי התקלות במחשבים ניידים ונותנת שירות לכל אזורי הארץ באיסוף והחזרה ללא עלות. אנו מתחייבים למתן שירות מקצועי ומהיר, למחירים אטרקטיביים ומשתלמים. בדיקה ראשונית למחשב ללא עלות במסגרת התיקון. כמו כן, תוכלו להנות אצלנו משירות תמיכה מרחוק, הנותן מענה מהיר לתקלות תוכנה אשר אינם מחייבות פניה אל מעבדה לתיקון מחשב נייד.

כתיבת תגובה