מידע על דוד שמש כרומגן

סובלים מכוויות קור במקלחת? לא מבין איך זה אפשרי? אם אתה לא יכול לסבול יותר את המצב הנוכחי ואתה יושב וחושב זה פשוט לא יתכן שבחוץ כבשן והמים בבית עדיין קרים. עצרו! יש אלטרנטיבה חסכונית, חכמה ופשוטה – ניצול משאבי השמש על ידי התקנה של דוד שמש.

דוד שמש – כי נמאס לעבוד עבור חברת החשמל

הצבה של דוד שמש תוריד יותר משחשבתם את צריכת החשמל החודשית בבית ואפילו במלונות. למעשה יש שימוש חכם של החום ששורר בארצנו לטובת הרתחת המים במקום לבזבז כסף ואנרגיה על שימוש באביזר חשמלי או דרכים חלופיות אחרות הדורשות כמויות עצומות של חשמל.

שימוש המוני בדוד שמש לא רק מוביל להקטנה בהוצאות אלא אפילו להפחתה בשימוש באנרגיה. על ידי כך אנחנו מביאים לחסכון בכמויות הצריכה והזיהום ובכך מונעים שחיקה של חומרי הגלם לייצור אנרגיה בארץ.

דוד שמש כרומגן התשובות לכל השאלות

איך זה עובד בכלל? איפה מתקינים את זה? מי משתמש בזה? כל מה שאתם חייבים לדעת על דודי שמש.

בישראל קיים חוק המצווה על התקנה של דוד שמש בבנייני מגורים חדשים (חוץ מרבי קומות שאין בהם מספיק מקום). על ידי חיוב זה נחסכים בישראל כ-5 אחוז מצריכת החשמל במדינה.

פיתוח הדוד הוא ישראלי. מתאים למדינה כמו שלנו, לא?

את דוד השמש ממקמים על גג הבניין, או על פני שטח פתוח אחר שעליהם ניתן לקבל חשיפה מושלמת לשמש. את מתקן הדוד מניחים כאשר הקולטים מכוונים כלפיי הדרום.

גוף דוד השמש בנוי ממיכל בצורת גליל העשוי מתכת, אשר בתוכו מים, המחובר באמצעות צינור לקולטים. בתוך הקולטים מסודרים צינורות מים רבים במסגרת מתכת מלבנית.

המסגרת עשויה כך שהצלע החיצונית עשויה משטח זכוכית שקוף ואילו יתר צלעות הקולט אטומות וצבועות שחור, במטרה לכלוא את מירב קרני השמש. זו בדיוק הסיבה שכדאי לשים לב שצידו החשוף של הקולט נקי משלכת.

הצבת דוד המופעל באמצעות השמש מומלץ בחום לבניין דירות ואפילו בחדרי הכושר במדינות בהן יש את היכולת להפיק תועלת מהמשאב הנגיש של אנרגיית החמה.

צריכים עוד פרטים על דוד שמש אמקור? קולטים כמה זה שווה? חם פה, תנצלו את זה, כנסו לאתר האינטרנט www.enos56hjlm.org.il/ בו תקבלו מחירים ממיטב נותני השירות.

כתיבת תגובה