אוכל מוכן לטיולים ומקומות עבודה

על-האש או קייטרינג?

מי שאירח לבטח יזדהה עימי שזאת ממש לא שליחות נעימה. הקניות, ההכנות וטהור הבית כבדים ולא כלכלית בלבד, אם כי אף נפשית. אני אסקור מספר שיטות וכללים שיתרמו ויעזרו אף לאכסנאי המודאג להתרגש מהאירוע ולא לחשוב ולהרגיש שזוהי מכה.

המלצה מהותית שמומלץ ליישם היא לחשוב הכיצד אפשר להסב חייכם ליותר קלים, בוודאי בקושיות, למשל הרגע שבונים התפריט. אף במשרדים- לתת לאושפיזין, או לצוות ואף בבית כשיתאפשר לכם להזמין משפוחה.

טיולי בר מצווה

בטוח תסכימו עמי שסוגיית המזון מהותי לכולם -לעובד במפעל, לאחראי הייצור וכמו כן אף לאורחים באירוע. בדיוק מסיבה זו תסתייעו בשירותי שף. בדרך הזו אפשרי לספק פיתרון למגוון מאורעות.

היה ואתם מנכלים שחושבים על העובדים קיימות מספר דרכים מעולות לחשוב עליהן, למשל הכנסת מכונות משולבות הכוללות מרכיבים שונים למשל סנדוויץ' טונה, מעדנים ויוגורטים, ובנוסף שתייה. בדרך הזו בכל שעה עובדים ואורחים בחברה עשויים לזכות לתשובה בריאה לקיבה ריקה.

במקרה ואתם כמהים למענה שיהיה מהודר, לדוגמא לערב חברה, יש לכם את היכולת להזמין שירותי הסעדה חלביים ואף סלסלת פירות. ולא חסרות עוד דוגמאות שיצליחו להסב את הארוח לפשוט יותר.

מגשי אירוח לאירועים, כמו שכבר הבנתם, מסוגלים לשמש כאחת ממבחר אפשרויות, הגם אם יש מאורע כמו חתונה ו/או ישיבה עסקית. אך נושא האוכל הוא ממש לאו הנושא היחיד שאפשר להפוך לפשוט. אני ממש ממליץ, שהיה ותצליחו, תתכוננו מראש לדאוג לאביזרים ולצחצח מקום המפגש וכו'. טיפים אלו יקלו מאוד על מנהל העסק ובצורה ודאית אף למארח בביתו. תזכרו שארגון דקדקני משמעותי מאוד.

ברמה העקרונית ישנם אינספור יתרונות בהזמנת שרותי הסעדה. הם טובים למפגש בייתי ובכל מקום אחר, לדוגמה בטיולים – מסע בי"ם, ובכינרת ובלי ספק, אף במקומות עבודה – לצוותי העובדים. במדה שאתם מחפשים מידע נוסף בדבר אפשרויות הסעדה ואירוח לחצו וקראו ב-כריכים לאירועים ודעו שע"א שהשירותים הללו כרוכים בתשלום, למעשה הם מצמצמים כאבי ראש לצוות המארגנים. אני מאמין שסייעתי, שיהיה בהצלחה.

כתיבת תגובה