אולם אירועים לשמחות שמחות

גן אירועים או אולם שמחות יוקרתי – זאת השאלה הגדולה בתחום האירועים. איזה מצוין שלפעמים מגיעים ארועים משמחים אשר מפרים לרגע את שגרת החיים המעייפת. מתחתנים? בשעה טובה! אבל לפני שמתחילים למלא מעטפות ולהדפיס את ההזמנות צריך להכריע לגבי המקום המושלם לערוך את הארוע. נשאלת השאלה מה כדאי יותר- גן אירועים או אולי אולם?

לא משנה מה יאמרו לכן, ברוב המקרים גני אירועים משרים אווירה אחרת מאולם סגור- מוקפים בשדות או בפרדסים, ניחוח מחייה של צמחייה מוריקה, הסביבה הכפרית היפהפייה נתנו את חלקם לפופולריות של הגנים למיניהם במהלך העשור האחרון. נראה שאי אפשר להתעלות על האווירה המיוחדת שגן אירועים משרה על המוזמנים. ובנוסף, במרחבים האדירים שהגן נותן לכם,תוכלו להכניס כל מי שרק תרצו בלי שיהיה צפוף במקום.

אבל כמו שאר הדברים בחיים על אווירה מיוחדת צריך לשלם, והרבה. יתרה מזאת, לא כולם חווים את תחושת הנוסטלגיה אשר עולה בלבבכם עם ניחוח הרפת במושב. בנוסף, חשוב לדעת שמרבית הגנים פועלים ללא האישורים הדרושים ואתם בהחלט עלולים למצוא את עצמכם עם 500 מוזמנים ובלי חופה, רק מפני שהמקום נסגר על ידי הרשויות בבוקר היום הגדול שלכם. כמו כן, חשוב לזכור כי מרבית הגנים ממוקמים בתוך אזורי מגורים ולכן אין מה לתכנן כל ריקודים עד השעות הקטנות, משום שלשכנים לא תהיה כל בעיה להתלונן על המוזיקה כבר בשעה אחת עשרה.

אולמות אירועים נשמעים אולי כמו אופציה מיושנת, אבל יש הרבה אולמות חדישים ויוקרתיים שיערכו לכם חתונה שלא תבייש את המאיון העליון, ובמחיר הנמוך בהרבה מזה של גן ארועים. יתרה מזאת, עקב העובדה שזהו מקום סגור, אולם אירועים מתאים בכל מזג אוויר, גם בערב שרבי וגם בערב סתווי שיהרוס בוודאות את הארוע, את מצב הרוח (ואת עיצוב השיער של החמות). קיום האירוע באולם נותן לכם אחריות מכל המעופפים למיניהם, מקום מואר וממוזג ובמיקום שנותן לכם להמשיך ולחגוג עד הזריחה.

אז אם מתאים לכם לקרוא עוד על נושא אולמות אירועים שובו בעוד כמה ימים ותוכלו לקרוא את המאמרים שיעסקו בנושאים הבאים:

אולמות אירועים.

כתיבת תגובה