אולם כנסים משובח באזור ראשון

רוצים את האירוע הכי מודבר? כולנו מפנטזים על אירוע שלא יפסיקו לדבר, אך מה למעשה מוזמנים זוכרים? שמלת הכלה, רמת האוכל, התאורה, וכמובן את המקום. אולי תתפלאו לגלות, אולם לרוב המכובדים חשובים אותם מאפיינים, וכמובן על המורכבים נשים פוקוס.

בוחרים מיקום לאירוע

מקום האירוע שתבחרו אמור לשקף אתכם ואת הקריטריונים שחשובים לכם. וילה ביער תשקף יחודיות, חתונה בפארק מים תשקף תמימות, גן או אולם מדהים יקרין את עושריכם בעוד שגן ארועים אינטימי ישקף חמימות משפחתית.

זכרו שמאוד קל לחלום על בר מצווה מפוצץ ויוקרתי, אך פעמים רבות ששלב התכנון נגמר נופל האסימון והם קולטים שזה לא מה שהם דמיינו. אז לפני שאתם בוחרים מקום שקלו אם אומנם המקום הזה אכן משקף אתכם .

בחירת המנות לארוע

נגמרה ההתעסקות עם אולם כנסים? חד משמעית אחד הנושאים המרכזים ביותר הוא הנושא הקולינרי. יכול להיות שזה נשמע קצת יומרני, אך מרבית האורחים משתוקקים מאוד ליהנות והדבר החשוב להם ביותר הוא המנות שיוגשו באירוע.

לפני שאתם בוחרים תפריט תנסו לחשוב מי הם המוזמנים שיהוו את הנתח החשוב ביותר בחגיגה שלכם. אם קורה ומדובר באנשים מהמעמד הממוצע, שמעדיפים את האוכל הביתי, כי אז עדיף שתלכו על מנות יותר עממיות. במידה ומדובר בחבר'ה צעירים מהדור החדש אפשר לנסות אוכל טבעוני, אם זו מסיבת צעירים ורוב המוזמנים יהיו בה ילדות וילדים אז לבטח כדאי לקבוע תפריט פשוט המכיל ההמבורגר, פיצה ועוד.

זכרו כי אי אפשר לרצות את כל המוזמנים, לכן כדאי לגוון עם אוכל מורכב וצנוע, ייחודי ופופולארי. כך יש יותר סיכוי שיהיו למרבית המוזמנים יותר אופציות להחליט. לסיכומו של דבר, תמיד עדיף שיהיו הרבה חלופות במקום כמה מנות מעטות .

עיצוב הארוע

אם עומד לרשותכם זמן נוסף ואתם באמת רוצים להרשים את האנשים באירוע, תחשבו על רעיון מקורי, משהו אותנטי ובמיוחד משהו שאולי חשוב לכם לשים עליו דגש. כמו שבחירת מיקום האירוע, גם כן העיצוב משאיר רושם גדול.

בנושא העיצוב ממש אין גבול ליצירתיות; ניתן ליצור הכל, או מנגד אפשר להדגיש דברים אחדים; צבעי הערב (ארוע בכתום, לשים דגש על צבע אחד), נוף מלאכותי (ציפורים,חול ים) עיצוב הפרחים וכו', רק תיתנו לעצמכם להתפרע. לא אחת קורה שאירוע אישי הופך להיות גם הארוע של המשפחה, לכן ברגיש בנושא רגיש זה, זה החלק לתת ביטוי למה שחושב לכם.

אתם בעיקר חושבים על כנס?

הכי הכי פשוט זה לנסות לרצות את כולם, אך אל תשכחו שבסוף זה היום החשוב שלכם. היה ויש משהו שאין מצב שאתם מוכנים להתפשר עליו אף שהוא לפעמים, מפריע להורים, אל תוותרו. תסבירו לכל מי שזה מפריע בדרך הכי שקטה ורגועה שבשורה התחתונה הארוע הוא שלכם. הקשיבו ללבכם ותנו מקום למה שבאמת קריטי לכם.

היה ואתם עדין צריכים מידע חשוב על נושא זה קראו כאן, ושיהיה לכם אירוע מדהים!

כתיבת תגובה