אולמות אירועים יוקרתיים בול בשבילכם

חולמים על האירוע המושלם? הפנטזיה של כולם היא ארוע שלא יפסיקו לדבר, אך מה באמת אורחים זוכרים מהאירוע? הלבוש, יחודיות התפריט, התקליטן, ובעיקר את התפאורה. יש מצב שתופתעו מהמימצאים, אולם להרבה מאוד מהאורחים אותם קריטריונים חשובים, ועל הפופולאריים מביניהם נשתדל להתמקד כאן.

בוחרים מיקום לארוע

האולם שתבחרו מוכרח לשקף את בעלי השמחה ואת הדברים שחשובים לכם. וילה בסביון תשקף אקסקולוסיביות, חתונת בריכה תעיד על אופי שובב, אולם מהשורה הראשונה יקרין על מעמדכם בחברה בעוד שגן אירועים חמים ישקף חמימות משפחתית.

זכרו שהכי פשוט לפנטז על טקס בר מצווה מלכותי ומפוצץ, אבל לרוב אחרי התחלת התכנון קולטים בעלי האירוע שלצערם זה לא מה שהם חיפשו. אז לפני שאתם בוחרים גן או אולם שקלו אם באמת המקום הזה אכן תואם את רצונותיכם .

בוחרים תפריט לאירוע

הסתיימה ההתמודדות עם אולמות אירועים יוקרתיים? ללא צל של ספק אחד הנושאים שצריכים לשקול ברצינות זה הנושא הקולינרי. יכול להיות שזה נשמע קצת חסר בסיס, אבל אנשים רוצים ליהנות ומה שחושב להם הוא המנות שיוגשו באירוע.

לפני בחירת האוכל תחשבו מי רוב האנשים שיהוו את הנתח הגדול ביותר בשמחתכם. היה ומדובר באורחים מהמעמד הבינוני, שמעדפים אוכל ביתי, כי אז עדיף שתלכו על אוכל יותר עממי. אם למזלכם מדובר בצעירים ססגוניים משנות ה-2010 תלכו לכיוון אוכל גורמה, אם זו חגיגת יום הולדת ורוב המוזמנים יהיו בה ילדות וילדים אז מומלץ לבחור באוכל צעיר המכיל צ'יפס, ההמבורגר ועוד.

חשוב שתזכרו כי בלתי אפשרי לרצות כל האורחים, לפיכך רצוי להרכיב אוכל פשוט ומורכב , חדש וביתי. כך יש סיכוי שיהיו לכל המוזמנים יותר אופציות להחליט. בסופו של דבר, ברוב המקרים עדיף שיהיו לכם הרבה חלופות במקום מספר מנות בודדות.

עיצוב המקום

הואיל ונותר לכם זמן וממש קריטי לכם ליצור רושם על המוזמנים, תדמיינו בראשכם קונספט, משהו יחודי והדור ומעבר לזה מסר שנראה לכם שחשוב שרוב האורחים יבינו. כמו שבחירת מיקום האירוע, גם הסגננון המיוחד משחק תפקיד.

בקטע הזה באמת ובתמים אין סוף; אפשר להשתמש בהכל, או להפך אפשר להדגיש רק דברים אחדים; הצבע (ארוע בכתום, עיצוב בשני צבעים), נוף מלאכותי (חול-ים ודקלים) עיצוב שולחנות וכו', פשוט תיתנו לעצמכם להתפרע. לא פעם קורה שחגיגה פרטית הופך לגם האירוע של ההורים, על כן דווקא בנושא חשוב זה, זה המקום המתאים לתת ביטוי ליחודיות שלכם.

מודאגים לגבי השוואת מחירים אולמות אירועים?

לעיתים הכי קל לרצות את ההורים, אבל אל תשכחו שבסופו של יום זה האירוע הגדול שלכם. אם יש דבר שאתם ממש לא מוכנים לשכוח ממנו בגלל שהוא , מפריע לאחרים, אל תסכימו להתפשר עליו. תסבירו לכל מי שצריך בצורה הכי פשוטה שאפשר שזה בכל מקרה הרגע שלכם. תלכו עם הרגש ובחרו במשהו שהכי מעיד על אישיותכם.

אם אתם צריכים חומר נוסף על התחום חיזרו אלינו, ושיהיה בהצלחה!

כתיבת תגובה