אולמות שמתאימים לאירועים כמו בר מצווה

תמיד רציתם חתונה גדולה? מה אתם יודעים על אירועים? עכשיו הגיע הזמן לקרוא ולהבין את הדברים הראויים לציון אודות חתונות מוצלחות… בוא לעשות היכרות עם העולם הענק של האירועים: אולמות ארועים, הפקת אירועים ושמלות כלה!

כבר מצאתם אולם לחתונה?

העניין הראשון שצריך להדאיג אתכם, הוא אולם האירועים בו תחגגו. זה עשוי להיות גן אירועים, וייתכן וזה יהיה בפרדס. רק בתום קבלת ההחלטה של המקום בו תחגגו את האירוע, אפשר לקבוע את מועד החתונה, סוג החתונה ולבסוף לבחור את כל הפרטים החשובים שיעזרו לעשות את הארוע הגדול לחוויה חלומית. לא הגיע הזמן להתחיל?

כיצד להחליט על אולם חתונה? עוד אין לכם אירועים לבר מצווה?

לא מעט זוגות יכולים להתלבט הרבה לפני שמצליחים להכריע, ויש לכך סיבה. אולמות נבדלים האחד מן השני בהיבטים רבים; תכולת המוזמנים המקסימלית, מערכת הסאונד, צורת ההגשה וכמובן המיקום בארץ. יש לדעת מבעוד מועד איזו חתונה אתם רוצים לתכנן, זה יעזור לכם כאשר תחפשו את גן האירועים הרומנטי ביותר…

כשמגיעים לאולם חתונה על מנת לראות את המקום, שימו לב לפרטים מסויימים: האם המקום מספיק מצוחצח ונקי? הגודל בכלל יספיק לכל המוזמנים שלכם? כמה בערך מגישים יעבדו באירוע? איש אינו רוצה אוכל ממוחזר או, למשל, שירות רע… על מנת להישמר מפני תקלות של הרגע האחרון, ודאו בזמן שאתם מקבלים מענה לשאלות שעולות בכם!

פה אין מקום לטעויות!

חתונה תחגגו פעם בחיים (זו לפחות השאיפה…), לפיכך כאן אין אפשרות לטעות. כיצד מתכננים את זה? הכי מומלץ זה לא להתפשר על הפרטים החשובים לכם! למשל, בהנחה ואתם חולמים על אולם אירועים ראוותני, אתם זכאים לקבל בדיוק את זה…

אז מה עושים מכאן?

אם כבר מצאתם מיקום לחתונה – יש אפשרות לשקול ברצינות את הפרטים הקטנים. לדוגמה ארגון החתונה… אם עדיין לא ידעתם שדבר כזה קיים, אז שתדעו לכם שזו אומנות של ממש. עם עזרה של מקצוענים אמיתיים שמבינים בענייני עיצוב ואסתטיקה, אפשר בקלות לגרום לכך שהאירוע שלכם יהיה הכי ראוותני ויחודי. באמצעות שימוש בזרי פרחים, לדוגמא, באפשרותכם לשדרג בדקה את תפאורת האירוע. האורחים שיבואו יחושו מהרגע הראשון שיש כאן ארוע מעולם אחר ויחגגו בצורה שעדיין לא יצא להם בעבר… אולי זה יהיה האירוע שלכם!

רק לאחר שסימתם לעצב ולקשט, באפשרותכם לסדר את דברים קטנים…

לרובנו יצא מתישהו בחיים לבוא לחתונה. ארועים שכאלה נראים תמיד זהים האחד לשני – "בשר", יין לבן והפעלות משונות. אם המטרה היא להרים מסיבה שונה לגמרי, צריך במעט השקעה ואפילו מקוריות. רק ככה ימשיכו להזכיר את האירוע שארגנתם גם חודשים אחרי… מחפשים שירות לאירועים?

מזון כבר בחרתם?

בשביל רובנו החלק המעניין היחיד הוא סוג האוכל. בחירת חברת הקייטרינג יכולה להשפיע על הזכרון מאותו אירוע, מסיבה זו רצוי שלא להתפשר בבחירה זו. רצוי להשתדל לבחור אך ורק באוכל מצויין ומבחר מנות בגודל אנושי. אין אדם שבאמת מעוניין לצרוך מזון לא טעים או דווקא כזה שבא בצלחות מיניאטוריות. מומלץ בחום לבזבז טיפה כסף כדי שהאוכל שיוגש יהיה עשוי טוב וכמובן משביע!

צריכים להשיג בר מצווה? תקליטן כבר בחרתם?

לאחר שפיטמתם את המוזמנים, רצוי גם לשעשע אותם, ולא חסרות דרכים להשיג זאת. עם מה מתחילים? אי אפשר באמת לחשוב על חתונה אמיתית מבלי לציין דיג'י. לא בא לכם לבחור תקליטן מקצועי? בעזרתו אתם יכולים להרקיד ולהקפיץ את כל המוזמנים במשך כל הארוע… כל שנשאר לכם זה להיסגר מראש על ז'אנר מוזיקה מועדף, ואת הדברים האחרים התקליטן יעשה עבורכם.

בעזרת המידע שנמצא פה, תכנון אירוע יהיה פשוט מאוד… לעצות, טיפים ועוד אינפורמציה – חיזרו אלינו לכל הדברים שצריך לדעת, למסיבה שלכם.זה הזמן להתחתן…

כתיבת תגובה