אוסטיאופתיה – שיטת טיפול טבעית להקלה בכאבים

אוסטאופתיה – שיטת טיפול 100% טבעית להקלה בכאבים!

אוסטאופתיה היא בעצם שיטה של ריפוי מודרנית שפותחה בסוף המאה ה19. השיטה פותחה בארצות הברית והיא באה בעקבות חוסר שביעות הרצון באשר לשיטות הריפוי המסורתיות. השיטה מבוססת על כך שרוב המחלות מגיעות בגלל בעיות במערכת השלדאוסטאופתיה והשריר. כמו בכל דבר, גם כאן הובהר כי שיטה הוליסטית תפתור את הבעיות לאלתר. היכולת לאזן את הגוף ואת כל חלקיו ומרכיביו עם תשומת לב על עניין זרימת הדם התקינה, הינם הפיתרון המושלם לאיזון הגוף ובפרט מטבוליזם. אז איך זה מתרחש? כל מה שרציתם לדעת על אוסטאופתיה ולא העזתם לשאול.

מספר דברים שחשוב שתדעו בנושא…

היכולת לאבחן ולטפל בהפרעות שריר או שלד באמצעות שיטה זו באה לידי ביטוי במישוש, הנעה ואפילו עיסוי. השיטה מביאה הקלה בהפרעות של עצמות ומפרקים ובארצות הברית, במקום בו השיטה פרחה וצמחה לה מדברים על הצלחת הטיפול ופופולאריות בכל רחבי העולם. התוצאה של טיפול באמצעות אוסטאופתיה בא לידי ביטוי ביכולות להביא את מערכות השלד והשריר לתפקוד טוב יותר. כך מסייעים לגוף והוא יכול לחזור ולהשתמש בכוחות ריפוי עצמי. הטיפול משחרר את הגוף והמגבלות מכם והלאה. חוסר התנועה אף הוא נעלם וכך מסלקים את כל גורמי המחלה ומרגישים הטבה במהירות מרבית.

גישות וטכניקות שימוש

בין כל השאר ניתן לראות אוסטאופתיה מבנית אשר בנויה על היכולת לתקן חוסר התאמה של השרירים לשלד. באמצעות פעולת הזזה  או מתיחה ניתן להשיב את האיזון המבני ותקן פגיעות או בעיות לרבות בעיה בנוזל הדם והלימפה. כך מחזירים את מערכת העצבים לתפקד בצורה תקינה יותר.  הסוג השני מתייחס לנישה של אוסתאופטיה קראניאלית שהיא מסייעת בתנועתיות בין עצמות הגולגולת וכל השאר לפרק מתחים לרבות נגיעה ברקמות המוח והשבת האיזון של זרימת נוזל התוך גולגולתי. הדבר בא לסייע בבעיות דיכאון, עייפות ואפילו כאב צוואר, בעיות עיכול וכל השאר. הזן השלישי מדבר על יכולת הטיפול והסיוע בתפקוד אברים פנימיים ותנועתיות בהם. מדובר בעיקר על הסרעפת. במקביל לתנועות קיים עניין של תנועה עצמית מאיבר לאיבר וחוסר האיזון הוא הגורם לרצון לטפל ולאזן את האיברים ואת התנועה שלהם. כאן למשל מתמקד הטיפול בלבלב, קיבה, כבד, כליות וכד'. בסופו של דבר, ראוי לבחור מטפל המבין עניין ויש בידיו המלצות. יש לא מעט עסקנים שיעידו כי הם בעלי ניסיון וידע ולכן חשוב לשאול אנשים שיכולים להמליץ מהמקום האמיתי. כך תוכלו להוביל את עצמכם אל המטפלים הטובים ביותר ויפה שעה אחת קודם.

לדעת יותר על אוסטיאופתיה >>

כתיבת תגובה