אחזקה וניקיון לעסק

אוהבים שנקי? קשה למצוא מישהו שלא אוהב להיות בסביבה נקיה ומצוחצחת. וממש לא קשה להבין למה, נעים יותר כשנקי, ניקיון משמעותובריאות טובה יותר, מפני שכשהכל מסביב נקי האוויר טהור יותר וכך האוירה כולה.

אולם אין אנו פנויים תמיד לדאוג לכל נושא הניקיונות באופן עצמאי ואנו מעדיפים לקחת צוותי ניקיון למטרה הזו. אך כולנו מכירים סיפורים על אנשים שלקחו לעבודה חברות וזכו לשירות גרוע, בעלי מקצוע שהבטיחו לבוא ופשוט לא הגיעו, שרותי הברקה שגרמו נזקים לאחר שימוש בחומרים לא מתאימים, וגם מקרים שבהם הדבר היחיד שכן עבר ניקוי הייתה קופסת התכשיטים של האשה…

בעלי דירה או עסק ואין לכם פנאי להתעסק עם קרצופים וחומרי ניקוי? מעוניינים בשרותי הברקה או לצחצח את הדירה אחרי שיפוץ? צריכים למצוא אחזקה וניקיון? איך ניתן למצוא את נותני השירותים הכי טובים בתחום נקיון?

– מומלץ מאד לוודא שהזמנתם ניקיון ואחזקה לפחות שבועיים מראש, וביחוד כשרוצים מעבר-דירה בתקופת החופש הגדול ולפני החגים.

– עדיף שלא להסתפק בהצעה לניקיון ופוליש שניתנת בטלפון. הקפידו לדרוש מנותן השירות שיגיע, וגם שייתן הצעה מסודרת על מסמך כתוב.

– לא מומלץ להתפתות לשירותים והצעות מחיר שנשמעות זולות מדי. שירות ניקיון מלא לבית ממוצע בסכום הנמוך מ- 1300-1400 ש'ח מעלה שאלות.

– וודאו שהצעת המחיר שניתנה לכם לעבודת הניקיון לוקחת גם בחשבון ניקיון במכשיר פוליש, בכדי שלא תתקעו בסוף עם איש מקצוע שנעזר רק בסחבה ודלי.

צריכים מידע בנושא חברות ניקיון במרכז? הכנסו לאתר www.clen.co.il/. גלישה נעימה!

כתיבת תגובה