איזה כיף שאפשר ליצור קליפ בר מצווה!

אירוע פרטי – חגיגה לטעמכם האישי. צריכים לסגור מקום לברית? יהיו מקרים בהם אנחנו מעוניינים לחגוג אירוע כלשהו, ומצד שני נעדיף לא להשקיע בהפקה. בדיוק בשביל זה קל למצוא הרבה מתחמים אשר שמחים לערוך חגיגות אינטימיות. למטה ניתן את כל המידע על כל מה שתחפצו ללמוד לגבי חגיגות פרטיות, ונפרט את כל התשובות לשאלות בנושא מצגת לבר מצווה וכיו"ב.

אז מה זה למעשה חגיגה אישית?

במסיבה אישית יחסית אין צורך בהרבה בזבוז כסף מיותר או צרכים לוגיסטיים מיוחדים, ועם זאת אפשר עדיין להרגיש תחושה של צהלה וריגוש גדול, כגון אירוע משפחתי או ימי נישואין. תכננו את כמות האנשים עפ"י חשיבותו של הארוע וביחס לגודל המתחם. ככל הנראה באירוע בריתה, האירוע יסתיים מוקדם יותר, לעומת ארוע גדול, ומה שחסכתם על ארוחות גדולות, מספר המוזמנים, מתָחזֵקים ועוד אלמנטים – יכול ללכת לטובת תוספות אחרות לאירוע. מארגנים בת או בר מצווה? לחצו כאן.

איך נערוך ארוע פרטי?

כצעד ראשוני, נהיה חייבים לכמת את מספר המוזמנים, ולפי החישוב הזה – לקבוע את גודל הארוע. שווה לכם להזמין אנשים שאתם יודעים שירצו לבוא ושלא עלולים לבאס אתכם. שימו גם לב שאולם ארועים גדול מאוד יביא עימו אפקט של דיסטאנס בין הנוכחים.

אחרי שנקבע מספר נוכחים, רישמו המלצות מבני משפחה לגבי מקומות לחגוג בהם. גם אם נמצאו רשימה של לייקים על אחד המקומות, עדיין חשוב שתדברו עם נציגים מטעם האולם ושתגיעו אל המתחם לראות בעצמכם במה מדובר. הלא החגיגה היא שלכם וצריך לוודא שתהיו מבסוטים.

במסיבה קטנה דרושה תשומת לב דווקא בדברים הכי קטנים.

היות שבחרתם בארוע קטן מעוט משתתפים – קל יותר להצליח להשביע את רצונם של רובם המכריע של משפחתכם וחבריכם: במיקום האירוע, ברשימת השירים, במנות שיוגשו ועוד אלמנטים. יתרה מזאת, תוכלו להפתיע את האורחים עם צ'ופרים מיוחדים בצוּרת שקיות הפתעה, או מופע קסמים. אפשרות נוספת היא לערוך ארוע קונספט, נגיד, חגיגת סבנטיז, ולשלב בנושא את מוזיקת הרקע, הבגדים ועיצוב המקום לקונספט הארוע.

עתה, כשקיבלתם רקע כללי בנושא ארועים קטנים, הבנתם בעצמכם שלארוע פרטי יש אופציה להיות ארוע מאוד מהנה; הכל מותנה בביצוע ובפתיחותם של האורחים. אך מצד שני, אם לא תסדרו הכל לפרטי פרטים – כולם עלולים להתאכזב. לכן, עִברו כמה וכמה פעמים על כל פרט ופרט… וקדימה, לאירוע!

כתיבת תגובה