איזה סוג הגברה ותאורה מתאים לחתונות

מי שכבר עבר את שלב החתונה וודאי כבר יודע מהי ההרגשה הזו ההכנות, ההתרגשות וכל הדברים שמסביב, פעמים רבות ניתן להחליט על משהו אחד ופתאום מתברר שאין לנו מספיק כסף ואז אתם צריכים לקחת הלוואות חוץ בנקאיות אנחנו רוצים להשקיע ולבסוף לבצע משהו אחר זה ללא ספק היום המיוחד ביותר שכל חתן וכלה זוכרים ורוצים לא לשכוח. מלבד הבופה, המנות העיקריות, הקינוחים ושאר ירקות חשוב לבחור את התאורה, ההגברה שבעצם תשמח את החתן והכלה בערב כה חשוב. גם אם מדובר בלהקה, או די ג'י חשוב מאוד לדעת איזה תאורה אוהב הזוג ולתכנן הכל לפני המועד המרגש.

לפני שבודקים איזה מוזיקה חשוב להקפיד ולתכנן מראש על הגברה ותאורה, בין אם מדובר ברגע השיא של החופה המרגשת צריך תאורה מסוימת או ברחבת הריקודים כמובן שצריך תאורה אחרת, והכל בהתאם לקצב של המוזיקה. חשוב מאוד ליידע את אותו די ג'י או הלהקה מה אתם אוהבים ולפי זה אם באמת הוא מקצועי וודאי הוא יידע להתאים את ההגברה והתאורה לפי הקצב.

מה באמת כדאי?

קיימים המון סגנונות תאורה והגברה לחתונות, מה שחושב הוא למצוא את מה שאתם אוהבים ורוצים להרגיש הכי בנוח בחתונה שלכם הרי מדובר ביום החשוב ביותר שלכם ואתם רוצים לא לדאוג מלבד המשך החיים המשותפים שזה כבר שייך לתחום אחר.

אם לא גיבשתם לכם דעה כוללת לגבי סגנון וסוג ציוד הגברה ותאורה תמיד ישנה אפשרות ללכת לאירועים של אחרים ולראות מה האופציות המונחות על השולחן, כך תראו מספר סגנונות והמלצה היא ללכת למספר מועט כדי לא להתבלבל יותר מידי ובסוף באמת לא מוצאים את הידיים והרגליים , מספיק 2-3 מקומות בכדי להחליט לאיזה סגנון אתם באמת מתחברים ורוצים את זה בחתונה שלכם.

מה גם שניתן להתייעץ עם חבר טוב, אולי יש לכם מישהו שהוא מקצועי בתחום אז בכלל הרווחתם, פשוט מאוד בירורים מקדימים לגבי תאורה והגברה באירוע שלכם יכול להפוך את האירוע למושלם ביותר. כמו שלא כל האנשים הם בעלי אופי דומה כך גם לגבי סגנון תאורה והגברה, יש אנשים שאוהבים את הצנוע והפשוט לעומת אחרים שאוהבים את הצבעוניות וייחודיות, בסופו של דבר הבחירה היא בידכם. העיקר שיהיה במזל טוב.

כתיבת תגובה