איטום – הדבר החשוב לשמירת המבנה שלכם

איטום  – הדבר החשוב לשמירת המבנה שלכם

כאשר הבית שלנו הוא חדש, במשך השנים, האדמה זזה, היסודות שוקעים יותר ולפעמים, עקב כך, נוצרים סדקים בקירות. גם חוסר מקצועיות של פועלי הבניין או הקבלן, יכולים לגרום לסדקים אילו שבמקרים רבים, עם השנים, גורמים למים לחלחל מהסדקים הללו, שהופכים להיות עמוקים יותר, במידה ולא מטפלים בהם בזמן. סדקים, גורמים גם לנזק בבידוד, באיטום או בתקינות הדלתות והחלונות בבית. הפתרון הוא איטום יסודי, על ידי חומרים מיוחדים שיאטמו היטב את הקירות. גם מרתפים שלבתים פרטיים ומבנים, גורמים ללא מעט בעיות של חדירת מים ולכן, איטום חיצוני של קירות הבית באופן יסודי, יוכל לפתור את הבעיה למשך כמה שנים טובות ואפילו לחלוטין, תלוי בסוג האיטום שיתבצע בקירות המבנה.

בעיות האיטום החמורות בישראל

ישראל, ידועה כמדינה שהבנייה שלה, רחוקה מלהיות מושלמת. יש הרב קבלנים שמעוניינים לחסוך בחומרי הבנייה, על מנת לאכול נתח עוגה שמן יותר, התוצאה היא ברורה, קירות שאינם אטומים טוב, הלחות חודרת בעדם, הבידוד גרוע ונזקים חמורים למבנה שמתהווים במשך השנים. הבעיה היא גם בנייה וכן, איטום נכון כבר משלבי הבנייה שהם השלבים החשובים ביותר. במידה ונתקלתם בסדקים בדירה או בבית שאתם גרים, יש לפנות מיד למהנדס בניין, יועץ קרקע או לשמאי, על מנת שיאמוד את הנזק וימצא לכם פתרון הולם לבעיית הסדקים. לפעמים, יש צורך בחיזוק התשתיות, עיבוי עמודי היסוד ועוד. כמה פעמים קרה לכם שנכנסתם לבית מסוים בחורף, החימום פעל, אך הבית היה עדיין קר מאוד?, או להיפך, כאשר נכנסתם לבית מסוים בקיץ הלוהט ולמרות המזגן העוצמתי, הבית היה עדיין חם מאוד? הבעיה היא באיטום ובבידוד של הבית ולצערנו, ישנם הרבה בתים כאלה  בישראל, שהבניה שלהם הייתה כושלת מההתחלה.

שמירה על המבנה באמצעות איטום

 הרבה בנייני מגורים, מבנים תעשייתיים ובתים פרטיים, מתיישנים עם הזמן ונזקי מזג האוויר. יש לתחזק את המבנים לפני תחילת החורף ולבצע בהם תחזוקה כמו איטום נכון ומקצועי שיגן על הקירות והגגות בפני מים. האיטום יכול להתבצע באמצעות חומרים גמישים כמו זפת, יריעות ביטומניות או חומרים אקריליים.  בית נראה ישן ומוזנח, כאשר הוא אינו מטופל וסדקים נראים בקירות הפנימיים והחיצוניים של הבית. בכדי  לתחזק את הבית כשורה, יש לפנות לחברת איטום המתמחה בתחזוקה של  קירות וגגות באמצעות איטום מחומרים שונים שיתאימו  לקירות ולבעיה של חדירת מים. יש לפנות לחברה מתמחה באיטום כמו ארגמן איטום שמחזיקה בצוות מקצועי בעל ניסיון של 10 שנים בתחום האיטום. חברת ארגמן איטום, מעניקה אחריות של 10 שנים לאיטומים השונים שהיא מבצעת למבנים תעשייתיים וציבוריים, לבתים פרטיים וכן לבנייני מגורים.

כתיבת תגובה