איך בוחרים מובילים מומלצים

מעבר דירה יכול להיות קל ופשוט. איך? את התשובות תמצאו במאמר הבא.

תהליך מעבר דירה זה עסק לא פשוט בכלל. אחרי כל כך הרבה מתווכים, לוחות וחוזים סוף סוף מצאתם את המקום המושלם ועכשיו הגיעה השעה להכנס. איך בוחרים מובילים מומלצים? לא צריכה להיות שום בעיה, במידה ופועלים חכם.

על פי אילו קריטריונים בוחרים הובלות קטנות? לאיזה פרטים הכי מומלץ לשים לב? להלן כמה טיפים פשוטים :

– אל תעבירו בעצמכם – אז אולי זה יותר יקר, אבל זה יחסוך לכם הרבה כאבי גב. כך תהיו פנויים לניהול ולפיקוח על המעבר עצמו. בנוסף, כאשר מזמינים חברת הובלות אפשר לבטח את החפצים במחיר יחסית נמוך.

– שימו לב שאתם חותמים על חוזה שבו מפורטים מחיר העבודה, הסכם הביטוח, זמן תחילת העבודה ופירוט של החפצים המועברים. כך תהיו מכוסים מכל כיוון לכל מקרה שלא יהיה.

– החליטו אם לארוז לבד, או שהייתם רוצים שהמובילים יעשו זאת עבורכם. אם אין לכם בעיה לתת לזרים להתעסק לכם עם החפצים וכמובן, אם התקציב שלכם מאפשר זאת, זאת אפשרות מצוינת. מצד שני שווה לזכור שאף אחד חוץ מכם לא יתייחס לדברים שלכם עם הכבוד הראוי…

– מעבר דירה הוא הזדמנות מצויינת להפטר מחפצים מיותרים. מומלץ לנצל את ההזדמנות לעשות סדר ולהעביר לצדקה את הרהיטים, הבגדים ומכשירי החשמל שלא השתמשתם בהם מזה זמן רב.

– רישמו באופן בולט וברור על כל קרטון לאיזה חדר הוא אמור להיכנס, כך תקלו על עובדי ההובלה בסידור הארגזים בבית ועל עצמכם בזמן הפריקה.

כשעוברים דירה פותחים פרק חדש בחיינו, ועל כן מומלץ להתחיל אותו ברגל ימין. אז אם מתחשק לכם לקרוא עוד בנושא הובלות או לאתר מובילים, חיזרו אלינו בקרוב כדי לקרוא את המאמרים הבאים שלנו על מעבר דירה. המשך יום נפלא!

כתיבת תגובה