איך בוחרים צלם חתונות

איך מתמודדים עם אירוע גדול? יש צורך לערוך חתונה בלתי נשכחת ואין לכם רעיונות מה הכי חשוב?

הפקה של ארועים היא משימה רצינית. אירועים משפחתיים מכילים המון פרטים קטנים, וכל אחד מהם דורש לקבל מכם יחס פרטני. כאשר מגיעים ליום האירוע כולם יוצאים מרוצים, אחרי שיצרתם את הארוע שאף אחד לא ישכח!

מחפשים עוד פרטים על ברית מילה? בואו להשכיל ולהכיר כל דבר שחיוני לקחת בחשבון בנושא אירועים.

מחפשים ללמוד על ארגון ערב מקסים? קיימים גורמים רבים בעלי חשיבות בהרמה של ארוע: מספר מוזמנים, DJ, אוכל ומשקאות, האופן בו יראה האולם, בגדים מעוצבים, צלם וכיוצא בזאת. את כל אלה ניקח בחשבון פה.

צלם חתונות זה לא הכל

איפה עורכים את האירוע – כדי לבחור מקום מוצלח למסיבה שלכם, עליכם לא לשכוח מספר פרטים חשובים: מה הארוע שאתם מתכננים, סיכוי לגשם או שרב, איפה גרים המוזמנים וכמות המוזמנים. מה המקום האידיאלי לארוע שלכם? גני אירועים, אולמות אירועים, אולי ארוע בטבע? אולי תעדיפו בכלל ארוע בבית? שקלו את כל האופציות לפני חתימה על חוזה עם גן, האם הוא ללא כל ספק מסמן וי על כל הקריטריונים שסימנם לעצמכם?

הסעדה – בשום פנים ואופן לא לארגן מפגש חברתי בלי לתת לאנשים אוכל. טעמו את האוכל ובדקו שהגן נותן לכם קייטרינג טעים ואיכותי. יש מצבים בהם תדרשו לדאוג לשרותי ההסעדה לבד, ליצור קשר עם חברת מזון לארועים להעדפתכם. חשוב להזכיר שאם האורחים שלכם שומרים כשרות, שימו לב שהיא קיימת.

בר אלכוהול – בר אלכוהול מגיע מתוקף שירותי אולם האירועים או מול חברה חיצונית. מחירי השירות מושפעים מיוקרתיותם של המשקאות, מגוון המשקאות, צורת ההגשה וכל שירותים נוספים שתוכלו לחשוב עליהם.

בגד חגיגי – מה שתבחרו ללבוש תלוי בהעדפותיכם האישיות. חליפות ושמלות הם סיפור לא זול, שלא תמיד משתלם. קחו בחשבון האירוע לא יחזור ורוב הסיכויים שלא תזכו להזדמנות להתהלך בבגדים אחרי הארוע הזה. חשבו על האפשרות להשכרת בגדים לארועים. אפשר גם לתפור בגד משלכם, לא לבזבז סתם על מותג. בדקו אם יש בידכם בגד מרשים שיכול לשמש אתכם או לשקול לרכוש דרך הרשת.

עיצובי הארוע – בלב האווירה של אירוע; רוב אולמות האירועים נותנים מספר אופציות לעיצוב המקום. אל תסכימו לוותר על הסביבה המרגשת שאתם מבקשים ליצור.

דיג'יי – מוסיקה היא עמוד השדרה של המסיבה שלכם מוסיקה חיה או תקליטן, העיקר שיספקו בידור לאורחים. אם הטעם המוסיקלי שלכם מיוחד ומקורי, קחו בחשבון שלא כל האורחים מעריכים זאת וצריך להרקיד את כל הנוכחים באירוע.

שרותי צילום – כל ארוע מכונן חייב להיות מצולם, ועדיף באופן מקצועי. נהוג גם לצלם את ההכנות הקודמות לאירוע ועוד תמונות מבויימות. אל תשכחו לתעד את האירוע גם בסרטון וידאו.

מארגנים את חגיגת המאה? רוצים עוד מידע על אירועים קטנים וגדולים? קראו כאן לכל המאמרים, החידושים החמים וההצעות הכי שוות למאורע המשמח שלכם.

כתיבת תגובה