איך הופכים למנהל תיקי השקעות

לא רוצה לבזבז שנים על תואר משעמם? מי החליט שאוניברסיטה זה חובה?

אם כרגע השתחררתם, או אם פתאום מצאתם עצמכם בגיל העמידה, מתלבטים, לא צריך להתייאש ולהיכנס לדיכאון. תוכלו למצוא בעידן הנוכחי מגוון עצום של קורסים מקצועיים שיאתגרו אתכם ואולי יתנו לכם טעם חדש לחיים.

חייבים עוד מידע אחר לסחור בשוק ההון? קראו עד הסוף.

יש הטוענים כי להצליח בחיים בעידן המידע, זו מטרה קשה בהרבה לעומת העבר, מהסיבה שכלום לא מיוחד; יש בכל מקום עשרות סוגים של לימודים מקצועיים בנושאים רבים: מקורס ברמנים עד לימודי תקליטנות. לכל תחום כזה נרשמים אלפי תלמידים כמוך מדי שנה, וכל התלמידים מתמזגים בתוך ערימת המקצועות.

אך לעומת זאת, יש האומרים שלאור הגידול בקורסים וקשת הלימודים הרחבה בעשור האחרון, יותר פשוט להצליח בשלב מוקדם יחסית, לנוכח העובדה כי ההיצע והביקוש בימינו הרבה יותר רחב ורב-גוני, ועל כן, כל אדם – יצליח להתמקצע בתחומים ספציפיים, שלא נחשבו "נורמליים" לפני מספר שנים.

ללמוד כדי לעבוד

גם האוניברסיטאות מרחיבים את ההתמחויות, וקל יותר להתקבל ללימודי תואר בהמון נושאים. אך כניסה למסגרת של לימודים אקדמאיים היא קשה ותובענית; דרישות קבלה אכזריות, אורך משך הלימודים, ריבוי מבחנים וכיו"ב.

מפני שרק לחלקנו ישנה הפריבילגיה ללמוד בהמסגרת אקדמית, מטעמי לו"ז צפוף, קשיים סוציולוגיים ועוד, קיימת האופציה להתקבל לקורסים פרטיים רבים, שיצמצמו את החומר הלימודי שצריך ע"מ להתקבל לתחום, על-ידי לו"ז קל יותר, קורס ממוקד יותר, ואם תסיימו אותו תהיה לכם תעודה אשר מכובדת ע"י מוסדות רבים ע"י עבודות רבות. לצערנו, כלום בא בלי מינוסים, ולימודי תעודה עולים משמעותית יותר מלימודי תואר.

מעניין אתכם ניהול תיקי השקעות? קראו עד הסוף.

הפלוס הוא שבדור הזה – יש אינסוף אלטרנטיבות למענכם וכמעט כל מקצוע נחשב לגיטימי. השתמשו בעובדה זו והירשמו לקורס פרטי בהקדם. שיהיה בכיף!

כתיבת תגובה