איך זה לעבוד בארה"ב

הצבא כבר מאחוריכם? מה אתם חושבים על טיול לארה"ב?

אחרי שמסיימים עם השירות הצבאי, רוב האנשים מתים לנוח ולהנות, ואין שיטה פשוטה יותר בשביל לעשות את זה מאשר טיול בחו"ל.

לחלק מהאנשים מספיק לנסוע לאילת, אבל לרובנו צורך בטיול ממושך לחול. התרבות הלא מוכרת, המאכלים המיוחדים והמראות המרתקים שכלל לא דומים לאלה שגדלנו בקרבתם – הופכים את הטיול בחול לחוויה בלתי נשכחת שאסור לפספס.

הקושי מתחיל כאשר מזכירים מחירים. נסיעות לחול עולות לא מעט, ועל מנת לטייל בחו"ל במשך זמן רב חובה להגיע מוכנים לכך כלכלית. מה קורה אם אין את הסכומים הנדרשים, אבל נורא רוצים לטייל בסין?

עבודה זמנית בחו"ל – האפשרות הטובה ביותר שיש בידכם

במקום להתאמץ ולעבוד בארץ וכמובן לבזבז את הזמן, לחסוך סכום קטן ולשפוך הכל מיידית על טיול לא ממצה, ניתנת לכם אפשרות לעשות את זה קצת אחרת. איך בדיוק? לעבוד בקנדה, להרוויח כל חודש משכורת אמיתית ובתקופה זו גם לצאת לטיולים.

אז נכון, עבודה בחו"ל טומנת בחובה בירוקרטיה. חובה קודם להשיג ויזות ולהתמודד עם עבודה בארה"ב. אולם, בעזרת מעט התארגנות מראש אפשר לעבוד איפשהו בחול.

מה לעשות קודם? מה עם אינפורמציה על לעבוד בארה"ב?

לפני שעוזבים את ישראל לפרק זמן ארוך, אין מנוס אלא להתעסק עם עניינים מסוימים; לפני הכל, אתם מחוייבים להוציא ויזה או איזשהו אישור חוקי אחר בכדי לעבוד באופן חוקי במדינה אליה תגיעו.

מה עושים הלאה? צריך לחפש מעסיקים חוקיים. לא כול העבודות שיש בחו"ל טובות לכם, ולא בכולן תזכו בתנאי מחייה ומשכורת משתלמת. מה שאתם צריכים זה חברות ישראליות שיש הוכחה לכך שהן מקיימות את מה שהן מבטיחות, ואם יש צורך אפשר לשאול ישראלים צעירים שעבדו בחו"ל.

בשביל עוד מידע מהימן לגבי טיולים לחול או עבודות בארצות הברית אפשר להשתמש במחשב. הלינק www.hmss.co.il/ מספק את כל המידע שרצוי לדעת לגבי טיסות לחו"ל.

כתיבת תגובה