איך להיות זוהרים כמו הכוכבים

לא כולנו יכולים להיות כוכבים, אבל אנחנו יכולים לפחות לנסות להיראות כמוהם. אל תשלו את עצמכם, מתחת לכל המטעה שהם שמים על עצמם, הכוכבים נראים בדיוק כמוכם וכמונו, וברגע שאתם תלבשו את המעטה שלהם, תוכלו להרגיש זוהרים כמוהם.

נתחיל עם הדבר הכי בסיסי- גוון העור. לגוון העור יש תפקיד מרכזי במראה החיצוני שלנו. אם אתם בהירים מדי, העדיפו מכוני שיזוף ברמת גן על פני שכיבה בים בכל יום, בייחוד אם העור שלכם עדין ורגיש, כי הוא פשוט לא יעמוד בחום של השמש.

אבל זה לא רק העניין של המראה. הליכה אל מכון שיזוף ברמת גן היא החלטה בריאה יותר מהליכה אל הים, פשוט מאוד כי במכונים אפשר לעשות שיזוף מלאכותי, שלא מסכן את הבריאות שלכם, ובכלל, השיזוף במכונים הוא מבוקר הרבה יותר, ולכן לא תישרפו.

אם כן, סלון שיזוף ברמת גן נותן לעור גוון זוהר יותר, כאילו הייתם בחופשה במקום אקזוטי, אבל מבלי שבאמת הייתם בשמש. לצערנו, הוא לא מסתיר את הפגמים שעל העור, כמו פצעונים וקמטים, וכדי לטשטש את אלו, תצטרכו להתאפר. לכל סיטואציה מתאים סגנון איפור אחר, ואתם צריכים ללמוד איך להתאים את האחד לשני וכמובן איך להתאפר. אם יש אירוע חשוב ואתם רוצים איפור מתוחכם שאתם לא יודעים לעשות לבד, תוכלו ללכת למאפרים מקצועיים, בסך הכל מדובר בהוצאה נדירה אז אין סיבה לבכות על הכסף.

חשוב גם שתתלבשו נכון. מי אומר מה נכון ומה לא? מבקרי אופנה, אבל גם לכם יש מילה בדבר. כדי להיראות הכי טוב שאפשר, ולא להפוך לקורבן אופנה, תנסו לשלב בין מה שמבקרי האופנה אומרים לבין מה שמתאים לכם באופן אישי ומה שאתם מרגישים בו בנוח, כי כשלכם בנוח האנשים מסביב מבחינים בזה והם רואים אתכם כאנשים שמרגישים טוב עם עצמם. אם אתם לא מאלו שהתאמה ושילוב בגדים אצלם הוא כישרון טבעי, תוכלו להיעזר בסטייליסטים.

ואל תשכחו שגם השיער משפיע על ההופעה שלכם. חשוב שתטפחו אותו ותרעננו את התספורת כל שלושה חודשים בערך.