איך להתקבל ללימודי תואר שני בארה"ב?

חולם להיות עורך דין ?

אם פעם היה מספק את הדעת לסיים תואר ראשון מהמעלה הראשונה על מנת לחיות בגבוה, בזמננו הדברים השתנו. בעידן השונה בו אנו מתקיימים השכלה הינה קנה מידה למצליחנות, לכן, קריטי לבחור מסלול לימודים מן השורה הראשונה שייתן לכולם לחיות בכבוד, ומעבר לכך להיכנס למכון ללימודים נחשב שישקף את טיב אוכלוסיית התלמידים שסיימו את הלימודים בו.

אז איך נכון להחליט על מסלול? הכל על שכר לימוד תואר שני

במידה והינך לא לגמרי סגור לאיזה תואר להירשם, אז טרם ההחלטה ,קריטי שלא תשכח שבאתגר החלטה על התואר הראשון קריטי להיות תמיד עם הרגליים על האדמה, להשאיר בצד החלום העתיק להיות קוסמונאוט או ממציא מטוסים הרחק מימך ולחשוב בדרך מחושבת מאוד אילו מקצועות תואמים את כישורך.

האופציות הקיימות לבחירת מקצועות הלימודים הינן רבות מאוד וההחלטה שלפניך קשה. מעבר לכך חשוב לא לשכוח שבחירת המסלול אין היא מטלה טריוואלית ורצוי להקדיש לה הרבה מחשבה. כשתגיע לשלב הבחירה רצוי מאוד שתזכור את הדברים הבאים – שיהיה מסלול שניתן למצוא בו משרה בקלות , משכורת סבירה שבאמצעותה יתאפשר לך לחיות באיכות חיים טובה ומעבר לכך, נושא שאתה מגלה בו התעניינות ותהנה לעסוק בו.

לקבל החלטה לגבי מכון הלימוד

לאחר ההחלטה אודות מסלול הלימודים המבוקש רצוי לבדוק לעומק לגבי מוסדות הלימוד הקיימים. יש כמה אלמנטים מרכזיים שמוכרחים לברר לגביהם לפני הרישום:

מקום הלימוד – מומלץ בחום לבחור מוסד אקדמי שנמצא בקרבת עיר המגורים ע"מ שלא ילך לכם לאיבוד זמן יקר במרדף אחרי אוטובוסים.

תנאי הקבלה של המכללה – הכי נחמד ללמוד בבר אילן, אך אם ציון הפסיכומטרי שלנו נמוך מהממוצע החלומות לא יעזרו לנו להתקבל ללימודים. סמל הסטאטוס של

המוסד – ככל שמכון הלימוד יהיה ייחודי יותר, כך יהיה הרבה יותר קל להשתלב בעבודה בסיום הלימודים.

תואר שני בארה"ב – מה זה אומר בעצם?

ואולי מה שבאמת קריטי עבורך זה בכלל משהו לדוגמת תואר במחשבים, בכול מסלול ואוניברסיטה שתחליט עליהם, לו גם מדובר בשוק ההון או טיפול פסיכולוגי, מומלץ מאוד לחשוב קדימה ולהפנים שהבחירה שתעשה בשלב זה של חייך ברוב המקרים תשפיע על העתיד. בגלל זה, מומלץ מאוד שתעשה את ההחלטה האולטימטיבית ובנוסף, שהחלטתך תשקף דבר מה שתאהב מאוד ותחפוץ להתעסק בו גם עוד 33 שנים מהיום.

לסיום, אם קיימות עוד התלבטויות רבות בנוגע לבחירת מסלול ואתה מעוניין בעוד חומר כדאי לשוחח עם מכרים, לחפש עוד אינפורמציה ברשת האינטרנט לבקש ייעוץ במוסדות הרלוונטיים לשם שבאמת תוכל לקבל את הבחירה הכי הכי טובה.

כתיבת תגובה