איך למצוא עבודה באנגליה

לכל הצעירים בגילאי 20-30 – שוקלים טיול מסביב לעולם?

לאחר השנים במסגרת הצבא, רוב הצעירים רוצים להירגע, וכנראה שאין שיטה טובה יותר בשביל לעשות זאת מאשר גיחה לחו"ל.

לחלק מספיק לנסוע לאילת, אך למרבית האנשים יש צורך בטיול ארוך יותר בארה"ב. התרבות החדשה, האוכל הזר והמראות המרתקים שכל-כך רחוקים מאלה שקיימים כאן – הופכים את הטיול בחול לחוויה שעל כולם לעבור.

הצרות מתחילות כאשר מציינים עלויות. נסיעות לחול הן מאוד יקרות, ואם אתם רוצים לטייל בחו"ל למשך כמה חודשים חשוב להגיע עם כסף בכיס. אבל מה עושים אם אין מספיק זמן לחסוך, אבל מתים לבקר בקנדה?

עבודה מסביב לעולם – האופציה המשתלמת ביותר שעומדת לרשותכם

במקום למלצר בארץ למשך כמה חודשים, להרוויח ממש קצת כסף ולהוציא הכל תוך שנייה על איזה טיול קצר, אפשר לשקול פתרון שונה. למשל, לעבוד בחול, לקבל בסוף החודש משכורת גדולה ובמשך הזמן הזה גם לטייל ולראות עולם.

חשוב לבוא מוכנים, כל עבודה במדינה זרה מצריכה לא מעט בירוקרטיה. חובה קודם להשיג ויזות ולחשוב על עבודה באנגליה. אבל אל דאגה, עם מעט היערכות מראש יש לכם אפשרות לעבוד במדינה זרה.

לא מוצאים את הידיים והרגליים? מה עם אינפורמציה בנושא עבודה בלונדון?

לפני שעוזבים את הבית לתקופה ארוכה, יש צורך להתעסק עם עניינים שונים; לפני הכל, אתם חייבים לקבל ויזה או אישור חוקי אחר ע"מ לעבוד בצורה כשרה בחו"ל.

השלב הבא – לתור אחר מעסיקים חוקיים. לא כלל העבודות שיש בחו"ל הן משהו שתרצו לעסוק בו, ולא בכולן תזכו במגורים נוחים ומשכורת הולמת. צריך לחפש חברות ישראליות מוכרות שבאמת מקיימות מה שהן מבטיחות, ואם יש חשד – ניתן לשאול חבר'ה צעירים שעברו את החוויה.

כדי למצוא מידע בנושא ויזות וטיסות או עבודה באירופה אתם לא צריכים להתאמץ. אתר האינטרנט הבא http://www.getout-israel.co.il/ מאגד בתוכו כל מה שישראלים צריכים לדעת על עבודה באירופה.

כתיבת תגובה