איך לנקות את כלי הכסף שסבתא השאירה לכם?

איך מוצאים חברת ניקיון? כל אחד אוהב לעבוד ולגור בסביבה שבה שולט הניקיון. אין בכלל ספק, סביבה נקיה משמעותה סביבה נעימה, פחות אבק שווה ערך להיגיינה טובה יותר, מכיוון שכאשר הסביבה נקיה האויר והריחות טובים יותר וגם האווירה.

העניין הוא שלא תמיד פשוט למצוא את הזמן לדאוג לניקיון באופן עצמאי ואנו בוחרים לקחת בעלי מקצוע שונים שימלאו תפקיד זה עבור תשלום. עם זאת, לא חסרים סיפורים על לקוחות שלקחו לעבודה צוותי נקיון ונתקעו עם עבודה חובבנית, בעלי מקצוע שלא הגיעו, חברות הברקה שגרמו נזק אדיר אחרי שהשתמשו בחומרים לא טובים, ואף סיפורים בהם הדבר היחיד שכן עבר ניקוי היתה קופסת התכשיטים…

בעלי דירה או עסק ולא פנויים ל קרצופים וחומרי ניקוי? זקוקים לשירות הברקה קריסטלית או לקרצף את הדירה לאחר שיפוץ? מחפשים איך לנקות כלי כסף? כיצד בוחרים את אנשי המקצוע האיכותיים ביותר בקטגוריית נקיון משרדים?

– עדיף להזמין מנקה ארובות 2-3 שבועות מראש, בייחוד אם תכננתם את המעבר בקיץ או בזמן פסח.

– אין להסתפק בשום הצעה לנקוי והברקת הבית אשר ניתנת בטלפון. דירשו מאיש המקצוע שיבוא, וייתן לכם הצעת מחיר במסמך כתוב וחתום.

– אין להתפתות לשרותים והצעות מחיר זולות מאד. ניקיון יסודי ופוליש לדירה של שלושה חדרים ויותר מתחת ל- 1,200-1,300 שקל צריך לעורר תהייה.

– חשוב מאד לוודא שהצעת המחיר שקיבלתם לחברת הפוליש לוקחת גם בחשבון ניקיון במכשיר פוליש, כדי שחלילה לא תיתקעו בסוף עם "איש מקצוע" עם סחבה.

מחפשים מידע בנושא איך מנקים נחושת? הקליקו על אתר www.clen.co.il/. ניקוי קל ונעים!

כתיבת תגובה