איך לשקט את החדר שלך בסגנון וינטג'?

תחשוב על חדר אהוב עליך מילדותך. אולי זה היה המטבח של סבתא או חדר השינה שלך – לא מנשה באיזה חדר מדובר, חייב לתת לו הרגשה חמה, שמחה כשאתה מדמיין אותו בראש שלך. סגנון וינטג' מביא חמימות לכל חדר בבית שלך ואף לא קשה לביצוע.

רק תזכור – זה הכול בפרטים הקונים. קילוף וצבע דהוי לא עוברים היטב בדירה מודרנית.

שימוש בצבעים ודפוסים נכונים יעזרו לך ליצורמראה צעיר לחדר.

סגנונות קלסיים לקישוט נופלים בדרך כלל על אחת מהתקופות הבאות, או חופפים איתן:

פרחוניים, פסים, הברוקד – ויקטוריאני – לפני 1920.
אומנויות ומלאכות 1915-1930 – חיק הטבע, מתכות מרוקעות, עץ וחרס.
דקו – 1920-1950 – עיצובים זורמים,חבצלות,גרפיקה, לבנדר, אפורים, ורודה, שילובים שחורים.
הודעת המלחמה – 1945-1955 פריטי קישט, ערכות נושא טרופיות, פלמינגו, רקדני הולה, ורוד, אדום, טורקיז, לבן.

אמצע המאה המודרנית 1960-1970 פופ ארט, הדפסים גדולים, אבוקדו, תפוזים, זהב וחום.
יש שיטענו שסגנונות משנת 1970 צריכים להיחשב כסגנון עכשווי למרות הסגנון לא כל כך מוגדר בשלב זה.

בתוך כל קטגוריה, ישנם רטגוריות משנה כגון מדינה, סגנון כפרי, וינג'ט ועוד. העובדה היא שלעתים קרובות מה שעובד הכי טוב זה להשתמש ברסק של פריטים מכמה עשורים. זה נותן תחושה של חדר שקיים כבר שנים.

לעתים קרובות ניתן למצוא ריהוט עתיק בשוקי פשפשים ומכירות ביתיות. שולחן קטן מושלם למרכז הסלון שלכם עבור שיפור קבלת הפנים שלכם.

היכן להתחיל? צבע!

התחל עם ערכת צבעים. אולי אתה כבר צבעת את הקירות או הפיסות הבסיסיות בצבע שאתה לא רוצה להחליף. זה בסדר – סגנון וינטאג' משולב בקלות כמעט בכל חדר, כי הוא לא מביא כל כך הרבה צבע או רהיטים בפועל כפי שהוא מביא לידי ביטוי את הרהיטים בהם אתה משתמש.

צבעים: לבן או שמנת

רהיטים בצבעים ניטראלים אלו עובדים בסדר גמור. שימוש בצבעים דהויים כגון אור מרווה, ורד, כחול אבקתי, או צהוב יעזרו לשמרו על מראה צעיר יותר. מצד שני, למראה תוסס יותר ניתן להוסיף אדום, צהוב, כחול, ירוק או צבעים נוספים.

אתה גם יכול ללכת על נושא מונוכרומטי ולהשתמש בהרבה מרקמים שונים כדי להוסיף עניין. הוסף דלתות, חלונות והצללה אדריכלית אחרת בצבע לבן לחדר.
בשתמש בבדים טבעיים שיש להם מבט קרתני הוליוודי, פרוות מלאכותיות או קטיפה.

כחול ולבן הוא שילוב קלאסי שעובד טוב במיוחד עם הסגנון הויקטוריאני.קובלט כחול ולבן היה פופולרי בשנת 1800. ערכת צבעים זו יכולה להתאים לתצוגות גדולות של ארונות חרסינה.

גוונים שונים של ירוק מזכירים תקופות זמן שונות.

ירוק אזמרלד מהתקופה הויקטוריאנית
ירוק מרווה סלרי – מתקופת האמנות
אבוקדו ונענע ירוקה – מאמצע המאה המודרנית.

צהוב
צהוב מכסה את כל תקופת הזמן. לא משנה איזה עשור זה ואיזה סגנון מקובל, אנשים אוהבים צהוב!

אדום
אדום צורח עיצוב ויקטוריאני, שימוש באדום כצבע העיקרי יכול להקטין את החלל ולכן מומלץ לערבב אותו עם לבן גם על מנת ליצור מראה מרענן וצעיר יותר.

טפט
חברות רבות עושות דפוסי טפטים הסטוריים מדוייקים לכל תקופה. אם אתה אוהב את הרמאה של הטפט אתה יכול לשלב אותו בדפוס העיצובי של החדר שלך.

זכור: אבזרים מקצועיים מוסיפים עניין, צבע ושעשוע למוצרים שלך!

השתמש בדלת גדולה, ישנה והסף לה ווים. צרף אותם לקיר שלך כמקום לתליית מעילים כאשר אתה חוזר פנימה. אתה יכול לצבוע את הפנלים בצבע של לוח ולהשתמש בהם כמוקד לתליית הודעות. האפשרויות בלתי מוגבלות.

אם אתם מוכרים לסגנון וינטג(ובכנות, מי לא?) אז ההימור הטוב ביותר שלכם הוא להתחיל לחפש בחנויות יד שנייה ובשווקי פשפשים בסוף השבוע. אסוף פריטים שמושכים את העניין שלך והשתמש בהם כמוקדמי משיכה בחדר שלך.

כתיבת תגובה