איך מוצאים בקלות מנעולנים בדרום?

הדלת תקועה ולא נפתחת? האקסית החליפה צילינדר?

סביר להניח כי כל אחד מאיתנו נותר בשלב מסויים מחוץ לביתו ולא הצליח להיכנס. בסיטואציה כזאת, תוכלו להיות היסטריים, או להשיג מנעולנים בראשון לציון. למצואמקצוען מורשה בעידן של היום – זו משימה לא קשה בכלל; לא חסרים מגוון פורצי מנעולים מוסמכים שישמחו לטפל בבעיה מתי שרק תרצו.

מידע חיוני

מנעולן מומחה בעל תעודות יצטרך להחזיק רישיון ממשטרת ישראל. מעבר לכך, עליכם חלה החובה להמציא הוכחה כלשהי שאתם באמת גרים בבית הנעול. חשוב שתוודאו שהצילינדר שמיועד לדלת ביתכם יימצא באריזתו המקורית. על התשלום בד"כ סוגרים מראש, לפי עלות העבודה ועפ"י שווי החומרים. בדר"כ, גובה עלות לפריצה בסיסית הוא 150 ₪ בערך.

כאשר אתם צריכים מנעולנים בדרום, חפשו חוות דעת באינטרנט, תוכלו לבחון פעולות קודמות של הפורץ שבחרתם, ונהלו שיחת חולין – בשביל השקט הנפשי. למרות שגשוג המקצוענים האמינים, קל למצוא שקרנים אשר ישתמשו בשליטתכם הנמוכה בתחום. בידקו כמה אופציות לפני שתחליטו סופית. בוודאי, יש מקרים בהולים ומקרים פחות דחופים, אשר בהם נזדקק מנעולן מוסמך, ולעיתים אין זמן מספק לערוך השוואות ובדיקות. לכן לכו עפ"י הקול הפנימי שלכם.

חשוב לא לעשות

אספנו עבורכם כמה המלצות אשר יהוו "ביטוח" על תוחלת החיים של הצילינדר בדלת, וכדי שלא תצטרך להזמין איש מקצוע:

שימוש בשמן: כדי למנוע הצטברות אבק ושחיקת המנעול, יש להשתמש רק בתרסיס שמן ייעודי.
אגרסיביות:
אין צורך להפעיל כוח, לא לתחוב דברים לתוך הצילינדר.
דיוק:
אין להשתמש במפתח אחר. למניעת בילבולים, קיבעו צבעים עבור המפתחות שברשותכם, או הַדביקו מדבקות.

למרות ההתקדמות הטכנולוגית ואע"פ שכבר יש פתרונות אבטחה משודרגים, כמו זיהוי קולי, עדיין אין חלופה הולמת למנגנון הנעילה הסטנדרטי, ונכון לעכשיו הוא דרך האבטחה שרובנו נעדיף, גם מבחינת תמחור וגם מהבחינה של נוחות התפעול.

כתיבת תגובה