איך מוצאים גנן מקצועי, אמין ומיומן?


איך מוצאים גנן מקצועי, אמין ומיומן? מתישהו בסביבות גיל 40-50 המון אנשים מוצאים עצמם בשלב בחיים שבו הדבר היחיד שהם רוצים לעשות הוא להישען אחורה, להירגע ולראות את כל מה שהספיקו עד לשלב זה – אצל חלק מן האנשים זו הנאה מהתפתחות הקריירה, אצל חלק מן האנשים זהו אושר שנגרם ממשפחה אהובה ואוהבת, ובחלק מהמקרים מדובר בהבית שרכשו במיטב כספם, בעדיפות גדולה לבית עם חצר.

ואמנם, די קשה למצוא דבר יותר יפה ומרגיע משטח פרטי עם גינה גדולה וירוקה; מקום שאפשר לשבת בו ולהתחיל את היום עם קפה ועיתון, לארח את המשפחה והחברים, מקום לשחק בו עם הילדים והנכדים, או לטפח ערוגת ירק. מתעניינים בתחום עיצוב פרחים?

לא תמיד יש לנו פנאי לעשות הרבה יותר מהשקיה פשוטה או ניכוש עשבים, ולכן המון אנשים בוחרים לקחת גננים לטיפול בגינה הפרטית. איך בוחרים את האדם הטוב ביותר לעבודה? קבלו כמה טיפים לבחירת לעיסת גת:

– לא יודעים את מי עדיף לשכור לטובת עבודות גינון? קשה להתווכח עם המלצה איכותית. שאלו את השכנים האם יש להם גנן טוב. מי שמרוצה מהעבודה של הגנן שלו יוכל להמליץ לכם על איש מקצוע אמין בשמחה.

– העדיפו לתאם יום ושעה קבועים, כך תוכלו לדעת שהגינה שלכם מקבלת טיפול דרך קבע.

– תמיד עדיף לבחור באנשי מקצוע אשר עוסקים בכל הצדדים של עבודת הגינון ולא רק בחלקם: זריעה ושתילה, עישוב וניכוש, גיזום ענפים, תכנון נוף (שטחי ישיבה, שטחי נוי, מיצגי מים וכו'), בחירת סוגי הצמחיה.

– ואמנם תמיד קל יותר לקחת לא תצליחו למצוא תחליף להנאה והסיפוק שמסב טיפול עצמאי בגינה. עשו לעצמכם מנהג להקדיש לחצר הבית 2-3 שעות כל שבוע – תופתעו כמה ניתן להנות מהעבודה וכמה כסף ניתן לחסוף.

רוצים לשמוע עוד על נושא גנן? גלשו לאתר http://www.al-haderech.co.il/ ותוכלו למצוא שם את כל העצות, כל המוצרים וכל המחירים הכי טובים. תהנו!

כתיבת תגובה