איך מוצאים מתנה ליום המשפחה בקלות?

מחפשים מתנה מגניבה? העין לא תישאר יבשה. אני רוצה לכתוב על שי ספציפי שקניתי לזוגתי שתחייה לפני מספר שנים, וללא ספק זו הייתה המתנה המגניבה ביותר שהענקתי למישהו בחיי. אותה זה קנה, ואנחנו זוג מאושר בעקבות המתנה הזו.

דברים קטנים ומרגשים

כאשר חיפשתי עבורה מתנה לחג האהבה בדקתי מלא קניונים, אשכרה התאמצתי וזה שיגע אותי. רציתי להפתיע עם מתנה מקורית ומושקעת, במקום עוד בגד או תכשיט. בדיעבד הבנתי שהפתרון הטוב ביותר קיים כבר שנים. אני מדבר על מתנה ליום המשפחה.

קונספט של התעסקות בתמונות אינו מתוחכם עבורנו, אך עם זאת כל האופציות האפשריות בענף – מעניקות לו נופך לבבי ומקורי. אם תחליטו על להגדיל תמונה מסויימת על אחד הקירות, או הדפסת קולאז' על גבי בובה – הרעיון יהיה מוצלח. בידקו בעצמכם על זוגתכם. אשמח לקרוא על הביקורת – בבלוג שלי. לפי כמות הפניות, אתן בשמחה עוד עצות בתחום מתנות מקוריות לאמא.

תחשבו מחוץ לקופסה.

אתם כבר יודעים שהרעיון הקיצ'י ביותר הוא לקחת תצלום חמוד שלכם. בלי ספק, הרעיון הזה עובד, ואתם בהחלט תצליחו להביא אותה לרגשנות ולהוקיר לכם תודה, ולמרות כל זה אמליץ להחליט על משהו מיוחד יותר; צילום מוצלח של כפר בו טיילתם, בית הקפה בו נפגשתם לראשונה, או בכלל תמונה שלכם מביה"ס. בחרו את הצילום באקסטרה תשומת לב, כדי לא להביא לויכוח לא נעים.

מבחר סוגי האפקטים שאפשר להוסיף לתמונה הוא גדול מאוד. קביעת האפקט המתאים היא ללא ספק מטלה מורכבת, אבל לשם כך יעזרו לכם מומחים לצילום שיתנו לכם טיפים. את חלק מהתצלומים בלתי אפשרי להדפיס בגלל גודל התמונה, או בעיה אחרת. כדי להימנע מפאדיחות, אמליץ לבחור כמה תמונות פוטנציאליות, שיהיה.

אפשר להחליט על הדפסות.

כמו שכבר הזכרתי, מתנות מהסוג הזה כמעט תמיד קולעות, בייחוד אם הן ניתנות בספונטניות לרגל חג. אתם מוזמנים לשלוח עוד הברקות כלשהן למתנות חדשניות, ספרו לי בבלוג, וספרו לחברים.

כתיבת תגובה