איך מעצבים אירוע?

איך מעצבים אירוע? כולם תמיד רוצים שהערב המיוחד שלהם יהיה הכי יפה. פעם כולם סמכו על האולם שיהיה אחראי לעיצוב: השולחנות, החופה, התאורה והקישוטים על הקירות. התוצאה – כל האירועים נראו כמעט אותו הדבר, עם זר ציפורנים על השולחן, תאורה ברמת הפלורסנט וחופה לבנה ומשעממת. זו הסיבה שבימים אלו הרבה זוגות שוכרים שרות עיצוב ארועים מקצועי כאחד משירותי החתונה.

נמצאים בחיפוש אחר עיצוב זרי כלה? בהשקעה לא גדולה אפילו אתם תהיו מסוגלים לשכור מעצב מנוסה, שיעזור לכם בכל ההיבטים שקשורים לחלק הוויזואלי של האירוע.

ייעוץ עיצוב אירועים נותן לכם את האופציה להחליט על כל הפרטים הקטנים- על הפרחים, מראה החופה ומראה התאורה, ואפילו על סידור השולחנות וצבען של המפות. נוסף על כך, תפקידו של המעצב לתקשר עם ספקי השירותים השונים, לתאם ביניהם ובין בעל המקום ולהקפיד שהכל ייראה כמו שדמיינתם.

דבר זה מבטיח שהמראה הכללי יקלע בדיוק לטעמכם ושהארוע שלכם יהפוך לדבר אישי, עד הפרט הקטן ביותר. יש לבחור במעצב אירועים מנוסה כמה שיותר, שיהיה מסוגל להבין את טעמכם האישי ושיהיה גמיש מבחינת הרעיונות. הקפידו לבקש ממעצב האירועים לראות צילומים מתיק העבודות שלו למען תוכלו להתרשם מאירועים שעיצב בעבר, מה שיכול גם לתת לכם רעיון או שניים לאירוע הפרטי שלכם. מחפשים טיפים בנוגע לתחום זרי כלה?

חשוב מאוד לשאול האם מעצב האירועים מציע שירותי עיצוב זרי כלות, כי כמו ששמלת הכלה מהווה מרכיב מרכזי בעיצוב האירוע, בדומה, פריט כמו זר כלה אישי הוא דבר שאין לוותר עליו. עיצוב מקצועי מוודא שהכלה תקבל זר ייחודי שעשוי בדיוק לטעמה של נסיכת הערב, ולרוב גם סידור פרחים ברמה גבוהה יותר מזרי כלה שהוכנו מבעוד מועד.

אז אם אתם מעוניינים בנושא עיצוב שולחנות בואו לבקר באתר www.rotem-design.co.il/ ותוכלו לקרוא הכל על ריצוף ושיש. קריאה נעימה!

כתיבת תגובה