איך מפיקים יום כיף?


לא יכול עם עוד אירועים!

מדי כמה חודשים מישהו שאנו מכירים קובע לערוך בריתה ומצפה שכולנו נעצור הכל לטובת האירוע או למשל שהמנהל נזכר פתאום לקיים ערב גיבוש. שלא תטעו, אם זה יהיה מאורע מיוחד באמת אני הולך בכיף, אבל בלי קשר – הארנק קטֵן, לוח הזמנים עמוס ולא תמיד יהיה לי כיף. ועדיין יהיו פעמים שהוא אכן מוצלח. במידה ואתם מעוניינים, לקרוא על מקומות לאירועים וכנסים כנסו וקראו עוד.

לו רק כל אירוע חגיגי מעכשיו ואילך, ידמה לאירוע ההוא, מבדר וחדשני, שלא אתאכזב מההוצאות על האירוע, על היציאה מהבית וכל הכרוך בכך, כמו חיפוש חניה וכולי. מצחיק שדווקא בנאדם משעמם כמו בן דודי יישם בעצמו אירוע כה מיוחד, כל הכבוד, אני התלהבתי.

ימי כיף – ההחלטה הכי טובה שלכם.

בינינו, כשיש כסף – האפשרויות בלתי מוגבלות, אך מצד שני, אם הכיס מנופח אבל המוח ריק – אז האירוע ייכשל. אירוע פרטי – יכול להיות יוקרתי במיוחד, אבל חשוב שיהיה אקסקלוסיבי ומהנה. איך התרגלנו ליהנות ממקום נידח באזור תעשיה, כשדוחפים לכם מנות קטנות וטפלות ושמים במערכת דיסק שירים מהאייטיז שלא עוצר לשנייה עד שיוצאת הנשמה?

אפילו האלמנטים הקטנים יכולים להיות משמעותיים, אם נשקיע עליהם את המשאבים הנכונים. לדוגמה, במהלך האירוע המדובר, צוותי המלצרים היו מאופרים ויצרו את הרושם ששהם באמת נהנים מהעבודה. עוד דבר שאהבתי היה המזון, שקיבל התאמה מיוחדת לאירוע זה; מספר מנות בתפריט היו קרויות ע"ש שמות חיבה של המשפחה המאושרת, מקסים ואישי במיוחד.

מה בנוגע למיקום האירוע?

ללוקיישן של האירוע יש חשיבות עצומה, איני מתכוון רק מבחינת נוחות גישה, אלא לקונספט. לדוגמה, אירוע על הים – יהיה אוטומטית מיוחד במינו, אפילו כשהמוסיקה משעממת. אם משקיעים מספיק בפרטים משמעותיים, החוגגים יסכימו להתפשר גם על הגורמים הבסיסים, כמו האוכל.

מבחינתי, ערב לא מוצלח זה לא כל כך נוראי, אך רצף של מסיבות כאלו מאלצים אותי לוותר על האירוע. מזלי שלאחרונה עוד ועוד אנשים קלטו שכל תחום האירועים בישראל לא ממש מתקדם מזה תקופה ואפשר לשים לב לחידושים קטנים פה ושם. אנחנו רק חייבים לחשוב מחוץ לקופסה.

כתיבת תגובה