איך משיגים אישוור עבודה באנגליה?

בא לך לנסות עבודה קצת שונה?

כשהייתי בן 10, אחי נסע לעבוד בצפון אמריקה כשנה וחצי. כל המשפחה פחדו והתגעגעו. אך כשלבסוף הוא חזר, הוא בדיוק סיים טיול מספק, שופינג רציני, הרפתקאות מגוונות, וכסף לרוב. הקנאה שגעה אותי… כמובן שאחרי שהשתחררתי מהצבא החלטתי לעבוד בחו"ל, ועכשיו אוכל לכתוב עבורכם מה שתרצו לדעת בתחום אישור עבודה באנגליה.

עוד חוץ מעבודה.

היופי בעבודה בחוץ לארץ זה שזכית בחוויה לחיים. אין ספק, העבודה דורשנית וימי העבודה מייגעים, אך אתה חופשי בסופ"ש, מכיר תרבויות שונות ואוסף חוויות מקצה העולם במהלך זמן רב. כ"כ הרבה יתרונות, מבלי שכתבתי על הסיפוק מהשכר הגבוה שמרוויחים מעבודות כאלו. מעבר ליתרונות הנ"ל, במהלך השהות שלך במדינות מסויימות, תוכל, בתנאים מסויימים להתקבל ללימודי מקצוע או שניים, ולהשתפשף בתחום בטרם תחזור למשק הישראלי.

מה זה לעבוד באנגליה? תכף תקבל תשובות.

כל מה שחשוב

בכדי לעבוד במדינה מסויימת, תיאלץ קודם כל להוציא ויזת תייר; כל ארץ והחלטותיה הספציפיות לאירוח אזרחי חוץ. בחלק מהמקרים אופי האשרה שונה במהות ע"פ אופי ביקורך, אך בד"כ, כדי להסדיר את הויזה – תצטרך להצטייד בתמונות פספורט, להנפיק לעצמך דרכון ולתאם תור עם שגרירות המדינה הרלוונטית. טוב גם שתתעדכן ע"פ שגריר המדינה המיועדת בנושא הדרישות עבור הוצאת הויזה, בכל אופן, אסביר מספר עצות שעשויים לחסוך זמן:

חלק רחב מתהליך הנפקת הויזה תהיה רשאי להשלים על ידי פורטל השגרירות. סרוק את הדף של השגרירות ואולי כך תוכל לחסוך לעצמך בלאגן.

דאג להופעה החיצונית; כמו בראיון עבודה, המראה החיצוני שלך הוא מאוד חשוב.

דאג להכין תמונות מעודכנות לפספורט. אם אין בידיך – במקרים מסויימים אם תמהר, תוכל להנפיק אותן בחנויות צילום קרוב לשגרירות.

הקפד שלקחת איתך כסף במזומן, למקרה חירום.

במה אעבוד שם?

אני בטוח, יש יוצאים מהכלל, אבל חשוב לציין, סגנונות העבודה לצעירים בחו"ל – לא מרתקים במיוחד, ויסתכמו בדר"כ במכירות בקניונים ובייביסיטר. אבל עדיין, לכל עיסוק – מה שמייחד אותו, תלוי במדינה המסויימת והראש של המעסיק.

מעוניין במידע ממוקד יותר בתחום?הגב לי למאמר ואשתדל לסייע לך לפי מיטב ניסיוני. שיהיה לך בכיף!

כתיבת תגובה