איך עוברים דירה בקלות

איך עוברים דירה בקלות? מזמינים מובילים מנוסים ואיכותיים!

תהליך מעבר דירה זה עניין לא פשוט בכלל. לאחר תקופה ארוכה של חיפושים מצאתם סוף סוף את בית החלומות שלכם ועכשיו הגיעה השעה לעבור. כיצד בוחרים הובלות דירה? זו ממש לא בעיה, אם תתארגנו בצורה חכמה.

על פי איזה קריטריונים בוחרים הובלת פסנתרים? לאיזה פרטים חשוב להתייחס? הרי לכם כמה עצות פשוטות למעבר קל:

– לא מומלץ להעביר את הדברים באופן עצמאי – אולי זה עולה יותר, אבל זה יחסוך לכם בחשבונות רפואיים על ניתוחי גב בעתיד. כך תישארו פנויים לניהול ופיקוח על המעבר עצמו. נוסף על זאת, כאשר מזמינים הובלת רהיטים ניתן לבטח את החפצים בהעברה בזול.

– וודאו שאתם חותמים על חוזה הובלת בית שבו כלולים מחיר העבודה הכוללת, הסכם ביטוח ההעברה, זמני העבודה ופירוט של החפצים שיש להעביר. באופן זה, אם תתעורר בעיה, אתם כבר תהיו מכוסים.

– בחרו אם לארוז את החפצים בעצמכם, או אם הייתם רוצים שחברת ההובלות תעשה זאת. במידה ולא מפריע לכם לתת לאנשים זרים להתעסק לכם בדברים וכמובן, אם התקציב מאפשר, אז יופי. מצד שני חשוב לזכור שאף אחד אחר חוץ מכם לא יתייחס לחפציכם עם הכבוד הראוי להם…

– מעבר לבית חדש הוא הזדמנות נדירה להיפטר מחפצים עודפים. מומלץ בחום לנצל את ההזדמנות למיין ולהעביר את מכשירי החשמל, כלי הבית והרהיטים שכבר אין בהם שימוש.

– מומלץ לסמן על הקרטון את חדר היעד שלו, כך תקלו על העובדים בפיזור הקרטונים ברחבי הדירה ועל עצמכם במהלך הפריקה.

מעבר דירה הוא תמיד פתיחה של פרק חדש בחיינו, ולכן מומלץ להתחיל על רגל ימין. אם אתם מעוניינים לקרוא מאמרים נוספים בנושא הובלות או למצוא מובילים, שובו בהקדם כדי לקרוא את המאמרים הבאים על מעבר דירה. המשך יום נפלא!.

כתיבת תגובה