איכס. סתימה במקלחת.

המים לא יורדים? מתי טיפלתם בצנרת לאחרונה? חלק ניכר מהאזרחים מכירים בכך שהמים במקום מגוריהם זורמים ויורדים אל הביוב העירוני כעובדה שלא ניתנת לשינוי. זוהי לא אחרת מעובדה שגויה, מערכת המים היא לרוב מערכת מורכבת המחייבת ידע בשימוש נכון של הקומפוננטים הרבים היוצרים אותה.

אם בתכנון שלכם לערוך שיפוץ או שמוכרחים לבצע תיקון ברגע זה של הצנרת במשרד, משתלם לכם לעיין בקלילות ולדעת במה מדובר ואחרי זה לפנות לבעל מקצוע מתאים. אם גם לכם אין ידע בסיסי, כמו לחלק ניכר של האזרחים הפשוטים, בחיבור הקצר הבא תהיה לכם האפשרות לדעת יותר על משאבות טבולות לביוב ועל דברים נוספים השייכים לתחום.

המדריך המלא לטרמפיסט לאמבטיה – כל מה שחלמת לדעת על קבלני צנרת ועוד קצת

כפי שכבר צויין בתחילת הטקסט, מערכת הצנרת הביתית יכולה להיות מערכת מורכבת וסבוכה. מרכיב את המערכתסט של צינורות, סט אחד מיועד להובלה של מים מהצינור של השלטון המקומי והסט השני הוא זה שמיועד לניקוז המים לתוך מערכת הביוב המקומית. הצינורות מורכבים במרבית המקרים תחת הבלטות – דבר ההופך את איתור הבעיה בצנרת הבית למטלה לא קלה.

מה לעשות אם צצה לה בעיה בצנרת הביתית?

כבר שמבחינים בפגם בזרימת המים הזמינו שרברב! תקלות קטנות בצנרת הבית הופכות בקלות לבעיות שמימדיהן גדול יותר שעלולות לפגום במס' נקודות נוספות בבית. זאת אומרת, שבעיית ניקוז המים שקרתה קודם בחדר אחד עשוייה במהירות להתפשט ולהביא לסתימה בנקודת ניקוז אחרת.

מעבר לכך שמדובר בעסק מלכלך, טיפול בסתימות מחייב כלים המיועדים לכך. זו הסיבה שיהיה טוב יותר אם תזמינו נותן שירות מקצועי בעת גילוי הבעיה.

לעיתים קרובות חיפוש מידע על סתימה במקלחת עלול לענות על צרכיכם.

חשיבות תכנון נכון

אם יוצא לכם לשפץ וילה, שימו לב לכלול בהוצאות תכנון והתקנה של מערכת צינורות שתוכננה בקפידה. כאשר מתכננים את מערך הצינורות חייבים לקחת בחשבון את המיקום המדויק של נקודות השירותים והמים. על מנת שהנ"ל יקבלו זרם מים וכדי שהמים יתנקזו בהתאם, חשוב לדעת באיזה גבהים וזוויות להתקין את הצינורות השונים ובאילו סוגים של מחברים וצינורות לבחור לשם ההתקנה.

מוכרחים במידע רחב יותר הקשור לבעיות צנרת וכיצד ניתן לפתור אותן? תוכלו לקרוא עוד מידע בבלוגים אחרים שלי בהם ניתן לעיין בשפע של טיפים ומאמרים שקשורים לצנרת הביתית. לכל צינור יש אינסטלטור!

כתיבת תגובה