אילוף כלבים בפנסיון מקצועי

רוצים חבר לכל החיים? אימצתם גור כלבים ועכשיו אתם רוצים לדעת איך מומלץ לטפל בו ולאלף אותו? הבחירה לרכוש או לאמץ כלב אינה קלילה ואין לבסס אותה רק על אהבה לבעל החיים הפרוותי. לא מצליחים למצוא מידע על קורס אילוף? כאן יש כמה עצות מצויינות בנושא כלבים:
מומלץ לוודא שאתם מוכנים לחלוטין למהלך האימוץ, הן מבחינת השינוי שהדבר יגרור לחייכם ובפעילויותיכם היומיומיות, והן מהבחינה הכספית. כלב בבית אומר טיולים שלוש פעמים ביום, האכלה והשקיה, ולהעניק לו אהבה ותשומת לב.

ובנוסף, אימוץ כלבים כרוך במיני הוצאות, קבועות ומשתנות, לווטרינרים, תכשירים, אוכל, טיפוח וטיפולים במקרה של מחלה ותאונה. אם אתם עדיין לא מסוגלים להתמודד עם זה, עדיף שתחסכו מראש את הצער המיותר ותוותרו על הבאת כלב לתקופה הקרובה.

תמיד העדיפו כלבים מכלביות על כלבים ממגדל כלבים פרטי – כלב ממגדל פרטי תמיד מקבל בית, בעת הכלביות בישראל מלאות בעשרות אלפים של כלבים מדהימים. חלק גדול מהכלביות ממיתות בע"ח אשר נשארים במקום לאחר מספר שבועות, וגם העמותות שלא בוחרות לעשות כך לרוב אינן מצליחות להעניק לבעלי החיים טיפולים צמודים בשל העומס הרב. כך גם תוכלו להביא הביתה את חברכם הטוב החדש מתוך מבחר ענקי ובנוסף, כלב שיצא מכלביה ייתן לכם אהבה שאינה נגמרת כתודה מפני שנתתם לו חיים.

כלב מעורב או גזעי? למרות שכלבים גזעיים נותנים לנו יוקרה ומעמד, הכלבים המעורבים נוטים כמעט תמיד להיות נבונים בהרבה, הם בעלי חיים ארוכים יותר ונוטים לסבול פחות ממחלות תורשתיות.

אם כבר אימצתם כלב, חשוב שלא תזניחו את החינוך שלו. כלב אשר קיבל חינוך טוב זה כלב שמח, ובמידה ומצבו המנטלי רגוע, גם לבעלים נחמד יותר לחלוק סביבת מגורים.

מה יש לדעת על אילוף כלבים בפנסיון?סיירו באתר, בו תוכלו למצוא המון מידע על גזעים, אופני טיפול בהם, המון עצות, ומידע על מומחים לוטרינריה, מאלפים, צעצועים וסוגי אוכל.

eti

כתיבת תגובה