אימון אישי לתובנות והשגת מטרות

אימון אישי נעשה בשנים האחרונות לשיטה לגיטימית ומצליחה במיוחד להגיע לתוצאות טובות בקידום האישי בתחומים שונים בחיים. היום רבים משתמשים בשירותי קואצ'ינג כדי לממש את הפוטנציאל שלהם רבים – משיפור המצב האקונומי, לתהליך של שינוי בקריירה ועד להתמודדות עם מצבים רגשיים כמו חיפוש זוגיות ופתרון קשיים בזוגיות. הביקוש לאימון אישי או קואוצ'ינג במרכז הוא רב ביותר – כנראה בגלל העובדה שבאיזור זה מרוכזת אוכלוסייה של אנשי עסקים, צעירים ואנשים שרק בתחילת הקריירה שלהם.

מאמן אישי איכותי חיוני להצלחתו של התהליך

כשאנו בוחרים מאמן אישי אנו צריכים לוודא כי מדובר באדם שאנחנו מצליחים להתחבר אליו בצורה הבסיסית ובעיקר להאמין לו. העובדה כי מאמן אישי צריך ללכת יחד איתנו ולצדנו לאורך כל התהליך של אימון אישי ולהוביל אותנו לתוצאות טובות מחייבת אותנו לוודא כי בחרנו באדם שיש לו ניסיון רב, אמין ומקצועי שמאחוריו קליינטים מאומנים שבעי רצון שהגיעו לתוצאות טובות בזכות הטיפול. כיום אפשר למצוא מרכזי אימון אישי בתל אביב שמספקים את שירותיהם של מאמנים מוכשרים ויעילים אשר פועלים תוך התמחות בתחומים מגוונים – אימון בריאותי, אימון עסקי ורפואי, אימון זוגי וכדומה, וכל מה שצריך לעשות זה למצוא את המאמן שנכון עבורנו. אימון אישי בתל אביב ובכל מקום אחר במרכז הוא תהליך שחייב להיעשות תוך הקשבה מירבית למאומן והמאמן חייב להיות אדם שמזהה בקלות מצוקות, בעיות והתחבטויות נפש ויודע כיצד להוביל את המאומן לטיפול בהן.

תיאום ציפיות הוא עניין הכרחי

בכל תהליך של אימון מאוד חשוב לזכור כי יש חשיבות מכרעת לתיאום ציפיות. כל תהליך אימון אישי במרכז הארץ, בצפון או בדרום כולל פיתוח מערכת יחסים בין מאומן ומאמן שאמורה להביא לתוצאות מסוימות, ספציפיות, אצל המאומן ומשום כך חשוב מאד להגדיר מבעוד מועד את המטרות שאליהן אנחנו מבקשים להגיע במהלך אימון אישי. עוד חשוב לזכור שהמאמן הוא לא פסיכולוג או רופא ולכן יש תחומים שאסור לו  בהם, אולם הוא יכול לספק תמיכה או לשאול שאלות שיובילו את המאומן למחשבה על פתרון פסיכולוגי או רפואי כמו קבלת טיפול או ייעוץ. אימון אישי הוא תהליך פרקטי במיוחד, שבדרך כלל מביא לתוצאות מעולות. זו כנראה הסיבה שהוא הפך פופולרי כל כך בשנים האחרונות.