אימון באמצעות פרחי באך במרכז

תורת פרחי הבאך טוענת כי ישנם צמחים המשקפים תכונות מיוחדות בבני האדם. ברגע שאדם יוצא מאיזון של תכונה מסוימת, רבים פונים לטיפול פסיכולוגי או לאימון אישי. היום מאמנים רבים מתחילים לשלב פרחי באך בטיפול על מנת לעזור לאדם לחזור לאיזון אותו הוא כל כך מחפש.

פרחי באך במרכז הפכו להיות טרנד חדש ומפתיע. היום , באזור המרכז, הרבה מתעניינים בטיפולים המשלבים בתוכם טיפול באמצעות צמחי מרפא ודרכים טבעיות להתגבר על מכשולים, פחדים, חוסר שליטה בחיים ועוד. על פי תורת פרחי באך, ישנם 38 צמחים עיקריים, כאשר כל אחד מהם מאפיין תכונה, למשל חוסר ביטחון עצמי, או עצבנות יתר, דברים שניתן לטפל באזור המרכז באמצעות אימון אישי בתל אביב המשלב בתוכו טיפול בפרחי באך.

טיפול נפוץ באמצעות אימון אישי במרכז וכן טיפול עם פרחי באך הוא טיפול בפחדים לא ברורים ולא מוכרים. לכל אחד, ילדים ומבוגרים כאחד, ישנם פחדים לא מוסברים, כאלה שתוקפים בלילה בסיוטים והם לא ממשהו ספציפי כמו פחד גבהים או פחד מעכבישים, אלא פחדים יותר כללים, הרגשה כזו שמשהו רע הולך לקרות. פחדים אלה, מפריעים לשגרת היום יום  גם של ילדים וגם של מבוגרים. הפחדים גורמים לשינה לקויה ובעקבות זאת לחוסר תפקוד ביום שלמחרת, סחרחורות, כאבי ראש, חולשה, רעידות בכל הגוף ולחץ מפני העתיד לקרות. ישנו צמח שיכול, על פי המטפלים באמצעות פרחי באך במרכז בעיקר, להפיג את הפחדים, להוריד את הלחץ ולעזור לשינה טובה יותר. הצמח נקרא ASPEN, והטיפול באמצעותו ניתן באמצעות תמצית שיש לטפטף 2 טיפות ממנה לתוך כוס מים או שתייה לפחות 4 פעמים ביום על מנת להעלים את הפחדים. בנוסף לתמצית, קיים האימון האישי, המנסה ללמד את האדם להירגע ולנוח, נותן תחושה של ביטחון לגבי העתיד והשילוב של השניים יכול להפחית בצורה משמעותית את התופעה ואף להעלימה.

על מנת להיות מטופלים באמצעות פרחי באך חשוב ללכת לאדם שמטפל באופן מיוחד באמצעות פרחי באך במרכז הארץ בעיקר, שם התופעה יותר נפוצה, על מנת לא לצרוך את התמציות שלא לצורך, או בצורה מוגזמת. בנוסף, חשוב לקבל טיפול משולה על מנת להעלות את סיכויי ההצלחה שלו.