אימונים אישיים משפרים את החיים

כשהדברים לא מסתדרים לנו כמו שאנחנו מעוניינים, רובנו פונים לכעס ואגרסיביות, ולפעמים אנחנו מתעלים את רגשות התסכול כלפי האנשים הלא נכונים ובוודאי שלא למקומות הנכונים. אימון אישי לחיים יכול לעזור לנו גם להתמודד עם כישלונות, ובכלל להבין מה זה המונח הזה "כישלון" וגם לעזור לנו לקבוע לעצמנו מטרות נכונות ולהשיג אותן.

למה הכוונה במטרות נכונות? על ידי אימון אישי לחיים אנחנו יכולים להשיג את הדברים שאנחנו רוצים, כל עוד הם בגדר היכולות שלנו. למעשה, באימון האישי מבין האדם שהוא נדרש להציב לעצמו מטרות ברורות, אבל שהמטרות תהיינה כאלה שהוא מסוגל לעמוד בהן. למשל, אם מישהו מחליט שהוא מעוניין להפיק סרט קולנוע באורך מלא, הוא קודם כל נדרש לבדוק עם עצמו אם יש לו את האמצעים לעשות זאת. במידה וכן, הוא נדרש לקבוע מסגרת זמן הגיונית להיקף המטרה, ובמקרה של הסרט, הוא בוודאי לא יעמוד במטרה אם יקציב לה רק כמה שבועות.

כשאנשים מציבים לעצמם מטרות שאינן בגדר היכולות שלהם, גם מבחינת מסגרת הזמן שהם מציבים לעצמם, ברגע שהם לא משיגים את המטרה במסגרת הזמן שקבעו לעצמם, הם מיד מרגישים כישלון. אימון אישי להצלחה יעזור לכם ולהם להתייחס ל"כישלון" בצורה שונה.

למען האמת, מומלץ לאנשים להפסיק להשתמש במילה "כישלון", וכשהם לא עומדים ביעדים שלהם, פשוט לזכור שיעדים הם דבר גמיש ולהציב יעדים חדשים. אימון אישי להצלחה יעזור לאנשים להבין שאי עמידה ביעדים היא לא סוף העולם, ותמיד יש עוד אפשרות לקבל את מה שרוצים.

לכל אחד יש מטרות שהוא רוצה להשיג בתחומים שונים, אם זה תחום הקריירה, הזוגיות או הבריאות, וכל אחד נדרש להתאים את האימון למטרה. לדוגמא, אימון רפואי נכון למי שרוצה חיים בריאים יותר. אם אתם עדיין לא יודעים מה אתם רוצים להשיג בחיים, אימון אישי כללי יעזור לכם להבין מה אתם רוצים מעצמכם ו/או מהסביבה ועל מה מומלץ לכם לשים דגש.

אם כן, אימון רפואי או אימון מסוג אחר יעזור לכם להשיג חיים איכותיים יותר, כאלו שחפצתם להשיג, והכל בהתאם למטרות וליעדים שהצבתם לעצמכם. אם גם אתם מבקשים איכות חיים גבוהה, חשוב שתהיו ממוקדים לגבי מה אתם רוצים למצוא, ותתחילו באימון המתאים להשגת את המטרות האלה.