אימוץ כלב הוא לא לכולם

רוצים קשר רציני? אימצתם גור וכעת ברצונכם לדעת כיצד מומלץ לטפל בו ולחנך אותו? הבחירה לאמץ כלב היא לא פשוטה ולא כדאי שתתבסס רק משום חיבה לבע"ח. רוצים מידע על אילוף כלבים? רוצים למצוא אילוף גורים? לפניכם מספר רב של עצות:

מומלץ לוודא שאתם אכן מוכנים למהלך הלפניכם, לשינוי שהמעשה יביא בחייכם ובסדר היום שלכם, והן מהצד הכלכלי. כלב בבית אומר טיולים יומיים, האכלתו והשקייתו, ומתן של אהבה.

יתר על כן, כל כלב גורר מגוון הוצאות, רובן קבועות, על וטרינרים, אוכל יבש, פעילויות וטיפול רפואי במקרה של תאונה או מחלה. במקרה ואתם עדיין לא מסוגלים להתמודד עם זה, הכי טוב שתחסכו מהכלב ומעצמכם את כל הכאב ותוותרו על אימוץ כלבים לפחות לתקופה הקרובה.

תמיד עדיף לאמץכלב מכלביה או עמותה על כלב ממוכר – כלב גזעי ממוכר תמיד יקבל בית, בשעה שכלביות מלאות עד אפס מקום במגוון רב של כלבים נטושים מדהימים. כלביות ומכלאות רבות ממיתות בע"ח אשר נשארים אצלן לאחר תקופה מסוימת, ואפילו אלה שלא מוכנות ללכת בחלופה הזו בדרך כלל אינן מסוגלות להעניק למרבית הכלבים טיפול איכותי וצמוד בשל העומס הרב. כל תינתן לכם ההזדמנות לאמץ כלב מדהים מתוך מגוון ענק ונוסף על כך, כלב מעמותה יעניק אהבת אינסוף ולעולם יהיה אסיר תודה על זה שנתתם לו חיים.

להביא גזעי או מעורב? כלבים גזעיים אמנם נותנים לכם מעמד ויוקרה, חבריהם המעורבים נחשבים הרבה יותר נבונים, בעלי אורך חיים רב יותר וסובלים פחות מסיבוכים בריאותיים.

הכלב כבר בבית? אל תזניחו את המשימה לאלפו. כלב אשר עבר אילוף זה כלב מרוצה, ובמידה ומצבו הנפשי רגוע ושלו, גם לכם כיף יותר לחלוק סביבת מגורים.

רוצים בית ספר לאילוף כלבים?תנו הצצה באתר www.dogschool.co.il/, אשר מציע לקוראים מידע חיוני בנושא גידול כלבים, טכניקות חינוך, המון טיפים, ואינפורמציה בנושא מומחים לווטרינריה, מאלפים מעולים, מזון וציוד.

כתיבת תגובה