איפה חוגגים הכי פרוע?

חושבים על חתונה? מה חשוב שיהיה בכל חתונה? זה הזמן לקרוא עוד על כלל הפרטים החשובים באמת על חתונות טובות… את מוזמנת להתרשם מתחום האירועים השונים: אולם אירועים, עיצוב מקצועי וזרי פרחים!

השגתם כבר מיקום בשביל החתונה?

הפרט החשוב ביותר שצריך לחשוב עליו, הוא כמובן האולם בו יתקיים האירוע. זה יכול להתקיים באיזשהו גן אירועים, ויכול דווקא להיות שזה יהיה בפרדס. רק אחרי קבלת ההחלטה של המקום בו תתקיים החתונה, ניתן להחליט על מועד האירוע, קונספט הארוע ולבסוף לבחור את כל הפרטים הפעוטים שיעשו את ליל החתונה חוויה מהסרטים. מוכנים כבר לתכנן את היום הגדול?

אז.. באיזה אופן בוחרים מקום רומנטי לחתונה? מחפשים בדחיפות אולמות בראשון?

זוגות רבים שמתחתנים יכולים להתלבט במשך ימים עד שהם סגורים על עצמם, וזה הגיוני. גני אירועים רבים נבדלים האחד מן השני בלא מעט היבטים; כמות המוזמנים שאפשר להכניס, אופן העיצוב, סגנון הגשת האוכל ולבסוף המיקום הגיאוגרפי בארץ. רצוי מאוד להחליט מבעוד מועד מה תמיד חלמתם לתכנן, זה מאוד יעזור לכם בחיפוש הארוך אחר אולם האירועים שלכם…

כשבאים לגן ארועים בשביל לבדוק את המקום, אתם צריכים לשים לב לפרטים האלה: האם האולם נראה בכלל סטרילי ונק? זה בכלל מתאים לכל המוזמנים? כמה בדיוק עובדים נמצאים במקום? איש לא אוהב אוכל ממוחזר או מקום עם מפגעים… במטרה למנוע פאשלות במהלך החתונה, מומלץ לשים לב שאתם מקבלים מענה לשאלות הכי חשובות!

בבחירה הזאת אסור לטעות!

חתונה תערכו רק פעם אחת בחיים (זו לפחות השאיפה…), בגלל הסיבה הזאת פה זה לא מקום לטעות. מתים לדעת כיצד עושים את זה בלי בעיה? קודם כל – לא להתפשר על הדברים החשובים לכם! זאת אומרת, אם אתם חולמים על מיקום חתונה עם בלונים מתעופפים, באמת מגיע לכם להגשים את החלום…

מה עושים אחרי שמוצאים מקום?

אם סוף סוף השגתם גן אירועים – אפשרי לשקול את הדברים האחרים. למשל, סוג של עיצוב ארועים מקצועי… אם עדיין לא הכרתם את התחום, מדובר על אמנות של ממש. עם עזרה של אנשים מומחים המבינים עניין בעיצוב ויופי, ניתן לגרום לכך שיום החתונה שלכם יהיה מרהיב ויחודי. על ידי שימוש בשולחנות מעוצבים אישית, רק כדוגמה, באפשרותכם לשדרג במהירות את התפאורה. המוזמנים שיבואו לאירוע יחושו ממש מן ההתחלה שמדובר על אירוע מעולם אחר ויבלו כפי שעדיין לא יצא להם אף פעם… לא תרצו בכך?

רק אם כבר סיימתם להתעסק בעיצוב, אתם יכולים לסדר את פרטים חשובים…

כמעט לכל אדם כנראה יצא מתישהו בחיים לרקוד בחתונה של חברים טובים. הארועים האלה תמיד נראים בנאליים – אוכל על מקל, שתייה זולה ופטנטים חרושים. כדי לתכנן חגיגה מזן שונה, צריך במעט השקעה וחדשנות. בצורה כזו ימשיכו לספר על טקס החתונה שלכם גם עשורים אחרי… היכן יש הכול לאירוע?

והכי חשוב זה המזון…

בעבור רבים מהאורחים הפרט המעניין באמת הוא האוכל. ההחלטה על הקייטרינג היא בעלת השפעה על החוויות מאותו אירוע, מהסיבה הזו בכלל לא מומלץ לזלזל בהחלטה הזאת. מומלץ להשתדל לבחור אוכל איכותי וצלחות לא קטנות מידי. אף אחד לא רוצה מזון מקולקל או דווקא כזה שמונח על צלוחיות זעירות. מאוד שווה להוציא כמה שקלים כדי שהאוכל הוא משובח ובריא!

מתלבטים לגבי אולמות בנס ציונה? דיגיי כבר מצאתם?

רק אחרי שפיטמתם את האורחים, כדאי גם לשמח אותם, ויש הרבה דרכים למטרה הזאת. קודם כל, אתם לא יכולים לתכנן הילולה מוצלחת מבלי בכלל לציין דיג'י. לא חושבים להשכיר תקליטן מקצועי? עם אחד כזה אפשר להרקיד את האורחים לאורך כל הלילה… העבודה היחידה שנותרה לכם היא לבחור ז'אנר מוסיקה שאתם אוהבים, ואת כל הדברים האחרים התקליטן יעשה בשבילכם.

בעזרת האינפורמציה שכאן, ארגון חתונה מעולם לא היה קל יותר… לטיפים, עצות ועוד אינפורמציה – בקרו אותנו שוב לכל הדברים שצריך לדעת, למסיבה שלכם.שיהיה במזל טוב!

כתיבת תגובה