איפה מומלץ לעשות הדפסה על שקיות נייר במרכז?

לא משנה מה יש בפנים. העולם הגיע לתקופה – בה כל דבר מתפרסם, תוקעים לנו בכוח מסרים שיווקיים באופן עקבי ואנו לא מקבלים שקט לרגע אחד. למעשה, המחקרים מצביעים כי המוח שלנו נאלץ לסבול קרוב לאלף תשדירים ופרסומות מדי יום ביומו! גם אם מדובר בפרסומות על גשרים, חסויות בטלוויזיה או אפילו באייפון – משליכים עלינו כמות נכבדת של מידע, שאת רובו תת המודע סופג.

אז אילו דרכים אנו מכירים, שיובילו אותנו כמפרסמים לתודעה של קהל היעד? הדפסה על שקיות זו אופציה אחת. עוד רגע נסביר למה.

היתרונות בתחום הדפסה על שקיות נייר

גופי השיווק מחפשים באופן תמידי להגות פתרונות שיווקיים, אשר רובנו עדיין לא ראה. שקית נייר מעוצבת או מארז ליין זו אופציה מקורית יחסית כדי להפיץ מותגים מסויימים, מפני שאסטרטגיית פרסום זו – לא עושה שימוש במדיות תקשורתיות מקובלות, של טלוויזיה או פרסום ברשת.

מוח האדם מנפה את הפרסומים הנפוצים בצורה מכנית. מה שבעצם אומר שעצם המושג של שיווק בשיטות לא קונבנציונאליות – מגרה את העין ומרתק את הצרכן.

אנו, הצרכנים, מפלטרים תשדירי שירות אפילו בצורה מכוונת, עם חוסמי פרסומות או פשוט ע"י סגירת חלון הדפדפן. כשהצרכן מקבל את הפריט שקנה בשקית מיוחדת, אין ברירה מלבד להיחשף לפרסומת.

מה מייחד את האריזה הדקורטיבית?

בשונה מאריזות רגילות, האריזה המעוצבת תהיה גדולה יותר, מעוצבת בצורה שונה והגיוני שגם מורכבת מחומרים אחרים. הכל בכדי למשוך את החושים. ההיגיון הוא ששקיות דקורטיביות יעוצבו בצורה ייחודית – כדי להעביר את הרעיון הפרסומי של המוצר. העיצוב יכול להיות שלטי מקרר, משלוחי מנות ומגוון צורות אחרות, זאת בהתאם לתקציב והקונספט השיווקי.

לא רק למשווקים

הרעיון של אריזות יפות לא משמש כיום לגופים המפרסמים בלבד, כי אם גם לאינדווידואל; אפשר לתת שי ליום הולדת בשקית מעוצבת, טבעת נישואין בקופסא מיוחדת, ואף אריזות מרהיבות לפרלינים. אריזות כאלה אפשרי לקשט עם נייר צלופן או סרטי קישוט, הכל על בסיס המסר של המתנה.

כמובן שמה שיותר חשוב זה המוצר עצמו, אך מפתיע לגלות כמה כוח שיווקי יש למארז.

כתיבת תגובה