איפה מוצאים חברת הובלות ברחובות?

עוברים?

עבור רבים מאיתנו העברת העסק זה שלב כיפי ומרגש. מדובר על שלב מצויין לבצע סדר בחפצים, לעבור על הקיים, לעשות סדר ולתת מקום לדברים חדשים. על אף הכל, כשעומדים לעבור דירה צריך לבחור בקפידה חברה מנוסה ואמינה שתוביל בשבילנו את הרכוש שאספנו כל חיינו ותאפשר לנו מעבר נעים כמה שאפשר.

מה לבדוק כשמחפשים הובלות ברחובות?

המרכיב הראשון שאנשים יסתכלו עליו הוא המחיר המבוקש להובלה. המחיר הוא בד"כ רכיב מרכזי בהחלטה על בחירת המוביל עבור מרבית האנשים, אך האם מחיר זול תמיד ישקף את הפתרון שיתאים לכם?

אל תהיו מופתעים אם מצאתם הובלה לכל הריהוט עבור שש מאות שקלים וכשאתם ארוזים ומוכנים יגיע מוביל יחיד עם מסחרית קטנה. בדומה לזה שלא הייתם נותנים את הרכב שלכם בכל מוסך זול, אל תתנו את הרכוש שלכם תחת אחריותו של סתם מוביל, גם אם מחירו זול.

אז איך בוחרים?

לא יודעים מאיפה להתחיל? מומלץ בחום לבדוק מס' הצעות. בביצוע השוואה של הצעות מחברות שונות יהיה לכם מושג מה חברה ממוצעת מספקת ומה המחיר שתדרשו לשלם, אחר כך תוכלו להבין עלויות שונות ולהבין איזה מחיר אתם יכולים ומוכנים לשלם ולדעת שקיבלתם את הטוב ביותר במחיר שאתם מוכנים לשלם. בבדיקת הצעת מחיר של הובלות במודיעין המחירים השונים יהיו בגלל:

המלצות ונסיון בפועל – חברות הובלה הפועלות מעל עשר שנים מעסיקות צוותים מנוסים שיודעים לעשות את עבודתם בזריזות וביעילות תוך כדי טיפול מסור והקפדה על החפצים שלכם. לחברות הנ"ל מספר גדול של לקוחות ויש באפשרותן להנפיק המלצות מלקוחות שונים.

ביטוח – שימו לב שמרבית מההצעות הזולות שתקבלו בכלל לא מזכירות סעיף הקשור לביטוח. בזמן ביצוע הובלת בית מומלץ להקפיד שנמצא סעיף מסוג זה ולשאול עד איזה סכום הוא מכסה כדי שיהיה לכם שקט פנימי.

כלי התובלה ומס' האנשים – חברות הובלה הפועלות דרך קבע יגיעו להובלה במשאית לעומתם עוסקים בעקיפין שיבואו לבדם או עם עובד מזדמן נהוגים על פיקאפ שבמקרה הכי טוב סגור עם ברזנט קרוע. חברות מסודרות יפקידו בידיכם צוות מובילים מיומן ומקצועי שהקטן ביותר הוא של שלושה עובדים, תלוי בגודל הפרוייקט – ולכן מובטח לכם טיפול טוב בתכולת העסק שלכם.

הובלות מנוף – שימוש בשירותיו של מנופאי יגרום לעליית מחיר ובחלק מהמקרים לא תהיה לכם אפשרות אחרת ותהיו מוכרחים להשתמש בו כתוצאה ממגבלות מקום. על אף הכל, כדאי לשקול שירות מסוג זה גם אם לא מוכרחים כיוון שהוא יחסוך לכם זמן ומונע אפשרות של פגיעה בחפצים שלכם בזמן סחיבת החפצים השונים במסדרונות צפופים.

מקווה שנתתי לכם נקודת פתיחה טובה למציאת הצעת מחיר להובלה , כזו שתהיה לכם הוגנת. הייתם רוצים עוד כלים ועצות שיהיו לכם לעזר בבחירת חברת הובלות טובה במחיר מציאה?גלשו עוד היום לאתר האינטרנט הבא ותוכלו לעיין במחירונים אשר יאפשרו לכם לחלוף על יום ההובלה ביתר קלות.

כתיבת תגובה