איפה עושים בגרות קיץ?

מנסים להתקבל ללימודי תואר? מזלזלים בכם?

אמנם על פי המצב הנוכחי, הוצאת בגרות מלאה אינה תנאי הכרחי כדי להתקבל לעבודה טובה, וגם אם היא בכלל לא עדות על חכמה, בכל מקרה רצוי שממוצע הבגרות שלכם יהיה גבוה, מאחר וזה אחד מהדברים הבסיסיים ברזומה שלכם, ולעיתים אף חובה כדי להצליח להתקבל ללימודי תואר ספציפי כלשהו. מעוניינים במידע בנושא בגרות קיץ 2012? בבקשה קיראו עוד.

איך עושים זאת?

ככל שיותר זמן עובר אחרי שסיימתם בי"ס – כך תתקשו יותר להתחיל להתרגל למסגרת שוב. וזה למה, יותר קל להתחיל בתהליך הכי מוקדם שאפשר. קיימים בארץ די הרבה מכוני לימוד מוכרים שאפשר להירשם אליהם. עוד אינפורמציה על מוסדות לימוד אלה אפשר למצוא בכמויות בגוגל וכיוצ"ב. אם אתם חיילים, או שהשתחררתם מהצבא לאחרונה, אפשרי לקבל הטבות והנחות מסויימות על קורסי שיפור בגרות.

זכרו שאתם כבר לא בביה"ס, לפיכך, התייחסו לכל הנושא באופן רציני והפסיקו לנהוג כתלמידי בית ספר; בשלב הזה, כאשר אתם יודעים מה פחות או יותר אתם רוצים לעתיד שלכם, וכשקיבלתם עוד פרטים לגבי התחום.

ומה דעתכם על מבחן פסיכומטרי?

הבחינה הפסיכומטרית נערכת בצורה שונה בתכלית מהצורה של מבחני הבגרות. לציון הפסיכומטרי קיים משקל יותר גדול מזה של ציוני בחינת הבגרות, מה גם שהבחינה הפסיכומטרית עצמה יותר קשה, על אף העובדה שמבחן זה לא מעיד על רמת החכמה שלכם. ציון הבחינה הפסיכומטרית בוחן יותר את תפקודכם תחת מצבים מלחיצים, את זיכרונכם ואיך אתם מנהלים את סדר העדיפויות.

גם אם השגתם ציון נמוך בפעם הראשונה שניגשתם – אין זה אומר שאתם לא חכמים , פשוט שהפעם לא יצא טוב; כמו בטסט על רכב, הרוב נכשלים לממש את מלוא הפוטנציאל ולהוציא תוצאה טובה בניסיון הראשון. אפשרי לגשם למועדים נוספים, אם יש לכם מספיק גב כלכלי וכוח סבל גדול מספיק ללמוד ולגשת לעוד מבחן. את התוצאה הגבוהה יותר שתוציאו – אתם שומרים אתכם למשך שבע השנים הבאות.

בשלב זה, כשרכשתם פרטים נוספים על נושאים כמו בגרות באנגלית 2012, ובמידה ואתם כבר יודעים במה אתם מתעניינים ואיזו עבודה תאחלו לעצמכם, עכשיו זה הזמן לנצל את המידע הזה למענכם: הירשמו לקורס כלשהו, הצליחו במבחנים, ותנו לעצמכם טפיחה על השכם!

כתיבת תגובה