איפה קונים תריסים

קניתם דירה והיא חשוכה?

היש מישהו שלא ראה איך אנשים אוהבים להשוות בין בתים ודירות לבין קופסאות מרובעות? כשמקדישים למשפט שנייה נוספת, מבינים מהר מאוד שהאנלוגיה לא כל-כך תלושה מהמציאות; קירות הבית האטומים והחלל הצפוף מעכירים את האווירה, ואם לא תטרחו להתקין כמה חלונות, הבית באמת יהפוך לקופסא משעממת שלאף משפחה בכלל לא יהיה נעים להשתכן בתוכה.

תריסים – בשביל הבריאות הנפשית והפיזית

למה שמישהו ירצה לחיות בחושך ולא לדעת אם עכשיו אור או חושך? ולא לראות את קרני השמש הזוהרות? בלי להאזין לציפורים שבגינה?

בית בלי חלונות בכלל, זה גם בית בלי שום שמחה, בגלל זה חשוב לדאוג לחלונות מתאימים בבית כדי שיוכלו להפיח קצת חיים בבית. אסור לשכוח שמס' קטן מדי של חלונות, או התקנה של חלונות לא מספיק גדולים, עשויים לצמצם את האור של החדרים בבית.

להתאים תריסים לבית

כשאנחנו מדברים על התקנת חלונות לבית, אז צריך להזכיר תריסים לחלון. תריסים מעוצבים, תריסים אוטומטיים – זה לא חשוב מה אתם מעדיפים, כל עוד יש תריסים. עם תריסים, ניתן יהיה לשלוט במידה מסויימת על כמות האור, ולהימנע ממקרים בהם יש אור מוגזם בבית וחום אימים בבית.

אסור לשכוח כי חלון בקיר יכול להיות לפעמים הזמנה פתוחה לפורצים סקרנים, לכן רצוי גם לברר לגבי סורגי פלדה שיוכלו להגן על משפחתכם. חלון חזק, התקנת מנעולים ושיטות אחרות יוכלו לגרום לגנב העתידי לוותר על ביתכם ולנסות בית לא ממוגן.

תיקון תריסים – מוסיף חן לבית

היום ניתן להצהיר בכנות כי חלונות הם חורגים מעבר לצורך הפונקציונאלי, שהרי בסופו של דבר הם עשויים לשמש בתור חפץ קישוטי בחדרי השינה ובסלון. תוכלו לעשות שימוש במס' חלונות בשביל עיצוב חדרי הבית, ולא רק לשם הארתו. חלונות ויטראז', לדוגמא, מוסיפים לעיצוב, ובזמנים מסוימים ביום, כשהשמש מאירה חזק, הבית יתמלא בהילה זהובה.

בשביל אינפורמציה נוספת על תריסים חשמליים, לא צריך להזיע. הלינק http://www.ttcc.co.il/ מכיל מאמרים לגבי רכישת תריסים, חלונות וסורגים. אז למה אתם מחכים?

כתיבת תגובה