אישה שעירה- זה סיוט יקר!

כמה כסף הוצאתן עד היום על הוצאת שיער בשיטת הלייזר, הרבה נכון ?  כן זה עולה הרבה כסף אבל עכשיו זה נגמר. מכשיר חדש בשוק- 15 IPRO לייזר ביתי משוכלל בשיטה "טרמית" שעושה את המהפכה השקטה של הסרת השיער בלי לשלם על זה "משכנתא".

אחד הדברים ששום אישה לא יכולה לחיות אתו בשלום זה שיעור יתר. אישה שעירה נתפסת בעיני עצמה גברית, לא אסתטית, לא מושכת ולא נשית. אלפי שקלים מוציאה כל אישה מדי חודש על הסרת שיער. כל אישה רוצה גוף חלק נשי, יפה. גוף חלק זה סמל נשי, גוף גברי הוא שעיר. אין מה לעשות כך המגדרים תופסים את עצמם ולכן אפשר להוציא מכל אישה הרבה מאוד כסף כדי להבטיח לה עור חלק. זה אומנם עובד, אבל זה יקר.

 

המהפכה של IPRO15

IPRO15  הוא מכשיר להסרת שיער לשימוש עצמי הפועל בשיטה טכנולוגית חדשה, המיישמת עיקרון מדעי בשם "העברה טרמית", זהו ייצור של פעימת חום עדינה מאוד בטיחותית המאפשרת לראשונה בארץ הסרת שיער לצמיתות בזמן קצר, בטיחותית, באופן עדין, לא כואב וסופי.

היתרונות של המכשיר הזה מול הסרת שיער בלייזר במכונים היא כמובן בעלויות שעומדות היום על סכומים די נכבדים, ולעיתים גם לא מצדיקות את התוצאות.

כל מה שחשוב בהסרת שיער זה התחברות לזקיק, כדי לחרוך אותו באופן כזה שהוא לא יצמיח שוב שיער. יש כל מיני שיטות לעשות את זה אבל השיטה של ההעברה הטרמית של המכשיר החדש IPRO15 הוכיחה את עצמה כבעלת 35% יותר עוצמה בהסרת השיער עם תוצאות בטוחות.

 

אף אחד חלילה לא ישאיר לך צלקת…

אחת הסכנות הגדולות והידועות של הסרת שיער בלייזר היא שימוש בחום בלתי סביר, אשר עלול חלילה לשרוף את העור ולהותיר צלקת.

מכשיר ה- IPRO15 בטוח לשימוש בזכות הכבל הטרמודינמי האחראי על העברת החום באופן בטיחותי ובמספר דרגות חום, בהתאמה אישית לכל רגישות של עור.

תוך 6-8 שבועות תגלי את הייחודיות של המכשיר ואת העור החלק שלך וזה במכשיר שמתאים את עצמו לרגישות שלך, לזמן שלך ולמספר הפעמים שתידרשי להסיר שיער בעצמך בנוחות שלך בלי עדים, בלי הפעלת כוח בלתי רצויה, בבית שלך, בפינה האינטימית שלך. הסרת שיער בטוחה נטולת נזקים במקום שהכי נוח לך להסיר אותו.

חשוב לציין: השימוש במכשיר נוח ביותר ויש לו הנדסה ארגונומית מעולה.

כתיבת תגובה