איתור נזילה בצנרת כשנראים סימני רטיבות

אתם ללא ספק כבר שמעתם אודות מצלמה הפועלת בשיטת האינפרה אדום, או אודות סיבים אופטיים או גם מכשירים אקוסטיים או מגנטים שיכולים לאתר נזילות. בלתי אפשרי להחזיק מבנים כשיש בהם בעיות נזילה חמורות. צילום פנים הצנרת, מתבצע על ידי סיבים אופטיים אשר מסוגלים להיכנס לצינורות והם מחוברים למצלמה ולמחשב. ניתן לבחון ולאבחן בבירור את מקור הנזילה מבלי לגרום נזק לקירות או לריצוף. גם קודם החלפת ריצוף כשאנו משפצים את הבית, צריכים לבדוק אם יש נזילה בצנרת המים, רק לאחר הבדיקה יהיה אפשר לבצע את הריצוף.

למרות שאנו איננו יכולים לחיות ללא מים והמים הם מקור החיים לבני אדם, בעלי חיים וצמחים, איננו ממש מבינים כי הם המקור ההרסני ביותר ברגע שמתגלה כי יש צינור פגום הגורם לרטיבות בבית שלנו.  איתור נזילה בצנרת הכרחית בהרבה מקרים כי הקירות עשויים להתפורר וכל המבנה יתערער במקרה שלא גילינו את הבעיה במועד. זאת בדיוק הסיבה שלפני קנייה או השכרה של דירה או בית, רצוי כי נבצע את הבדיקה ההכרחית הזו של איתור נזילות באמצעות חברת אינסטלציה או אינסטלטור מקצועי היודע ומבין באיתור נזילות מים. לכול בעלי המקצוע בענף האינסטלציה, יש את המכשור המתאים בשביל גילוי נזילות אך לא כל מכשיר מתאים לגילויים שונים של הנזילות, מסיבה זו המכשור הינו מגוון ואפשרי להתאים מכשור לסוגי הנזילות השונות בבית או בעסק.

ללא ספק, איתור נזילות חיפה מסוגל למנוע מאתנו עגמת נפש גדולה, אם נמצא את הנזילה במועד או נקפיד על ביקורת תקופתית של הצנרת בבית, נוכל למנוע נזקים גדולים ולחסוך בתיקונים והוצאות מיותרות כמו במקרה הגרוע החלפת צנרת שהיא התיקון היקר ביותר בתחום האינסטלציה. להרבה חברות אינסטלציה רציניות יש את המענה הדרוש עבורכם במגוון בעיות , כמו למשל גילוי סתימות במערכות הביוב, גילוי צינורות של מים דולפים בחצר, פתיחת סתימות מקצועית ושטיפת רשת הביוב, בדיקת נזילת צנרת באמצעות צילום תרמי ועוד.

התכיפות של הבדיקה  הנעשית עבור איתור נזילה בצינורות השונים תלויה כמובן בגיל הבניין, מבנה ישן יותר יצטרך את הבדיקה באופן שוטף , אחת לחצי שנה – שנה. בעת האחרונה בשל ההתייקרות הגדולה של מחירי המים, אנשים נוטים לבדוק יותר את מצב הצנרת שלהם ברגע שהם מבחינים כי יש שוני בעל משמעות בחשבון המים מחודשים קודמים.