אנדומטריוזיסט – על אודות המחלה, על הבעיות ועל דרכי הטיפול

אנדומטריוזיסט היא מחלה גניקולוגית הגורמת לבעיות פוריות ולכאבים חזקים בעת המחזור החודשי. המחלה נוצרת כתוצאה מזליגה של רירית הרחם היישר אל איברים שונים הנמצאים בבטן. בעת המחזור החודשי ,הרירית מדממת, הדם נאסף בחלל הבטן בלי יכולת לצאת מהגוף ונוצרות דלקות והדבקויות באיברים הנגועים. המחלה מביאה לכאבים עזים בזמן המחזור החודשי ואף פוגעת בפוריות האישה .

אנדומטריוזיס תזונה – שלושה דברים שכדאי לדעת

1. אנדומטריוזיסט לא עלולה לגרום למוות, אך משפיעה על איכות החיים. נשים ונערות רבות הסובלות מהמחלה נאלצות להתמודד כל חודש מחדש עם כאבים לא פשוטים ומתישים.

2.עשרה אחוז בין כל הנשים בעולם סובלות מהמחלה. ישנו קשר בין אנדומטריוזיסט לבין בעיות פוריות ותזונה לא מתאימה. תזונה טובה עשויה להקל על הסימפטומים של אנדומטריוזיסט ולשפר את איכות החיים .

3. מרבית הרופאים טוענים כי אנדומטריוזיסט זו מחלה תורשתית. במשפחות רבות אפשרי למצוא הרבה מאוד מנשות המשפחה הסובלות ממחלה זו.

בעיות פוריות – הפריה מלאכותית הינה הפתרון האידיאלי לבעיות בשל מחלת האנדומטריוזיסט

1. עשרה אחוז מכל הנשים החולות באנדומטריוזיסט סובלות מבעיות פוריות. בעיות פוריות בשל מחלת האנדומטריוזיסט מונעות מנשים רבות להיכנס להיריון בדרך טבעית בלי טיפולים.

2. בכל התבל, במזרח וגם במערב סובלות נשים ונערות מכל הגזעים ומכל התרבויות השונות מבעיות פוריות בשל מחלת האנדומטריוזיסט.

3. בדיקה גניקולוגית רגילה של בעיות פוריות לא מאבחנת את המחלה. רק צילום של רחם המגלה חסימות וציסטות רבות בחצוצרות וגם ברחם עשוי לרמז כי בעיות הפוריות נגרמות ממחלה זו .

4. הפריה חוץ גופית היא עפ"י רוב הפתרון היחיד של בעיות פוריות הנגרמות כתוצאה ממחלת האנדומטריוזיסט. בתהליך ההפריה יכולים להוציא את הציסטות, לשחרר את הדרך ולאפשר לזרע הזכרי להתקרב היישר אל הרחם ולהפרות את האישה .


רפואה סינית – לכל מחלה קיים מענה

1. אחד העקרונות של רפואה סינית זה הקשר ההדוק שבין גוף האדם לבין הנפש. בריאות תקינה והרגשה טובה של נינוחות גופנית נוצרת כתוצאה מזרימה של אנרגיות חופשית בגופינו.

2.המטפלים שעוסקים בריפוי באמצעות רפואה סינית אומרים כי במצב אשר בו אין זרימה חופשית של דם, כי אם הצטברות של דם, האנרגיה לא יכולה לזרום בין האיברים של הגוף ונגרמים כאבים ודלקות.

3. רפואה סינית מאבחנת את המחלות באמצעות בדיקה של דופק, המצב של הלשון ותשאול של החולה.

4. השלב הבא אחרי האבחון האחרון של המחלה הוא טיפול שמשלב בין דיקור סיני, לבין צמחים, מגע ותזונה נכונה.

5.תוצאות של הטיפול אחרות מאישה לאישה. יש נשים אשר ירגישו הקלה לאחר שלושה חודשים וישנן נשים אשר ירגישו הקלה רק אחרי חצי שנה ואולי אפילו יותר .

6. רפואה סינית היא לא מרפאה את המחלה, היא רק מקלה על הכאבים.

7. בסיומה של סדרה של טיפולים המבוססים על רפואה סינית, המצב של החולה יהיה יציב ועכשיו היא תהיה מסוגלת לעבור יותר בקלות הפריה מלאכותית, להיכנס להיריון וללדת תינוקות.

כתיבת תגובה