אנרגיה סולארית – אודות המהפכה של האנרגיה מהטבע

מערכות אנרגייה סולארית -בעת האחרונה אנו עדים למפנה בתחום התפקוד במערכות סולאריות. יותר ויותר בני אדם מודעים לתהליכים של זיהום העולם הנהיה לפחד חמור ואסטרטגי לכל המתגוררים בכדור הארץ. אנרגייה ירוקה ומערכות סולאריות ביתיות הנן התשובה האידיאלית לבעיה הזו. אף במדינת ישראל הדומה לעוד מקומות בכדוה"א, איזורים גדולים חשופים לאנרגיית השמש והרוח. המיצוי של שני מקורות הטבע הנ"ל ליצירת חשמל סולארי הוא ללא שיעור. לפי חוות דעת של מבינים, לא רחוק המועד אשר בו על פסגות הרכסים ועל גבי גגות הבתים יותקנו מערכות עצמאיות לייצור חשמל מהטבע. ההפיכה של האנרגייה הסולארית מביאה לשימוש את אוצרות הטבע להעלאת איכות החיים ולצמצום בהוצאות.

אנרגיה ירוקה – ראשי הערים ממריצים השתמשות באנרגייה חלופית.

  • * בשנת 2008 חקקו את חוק החשמל אשר הוא שינוי של ממש בעיבוד החשמל במדינת ישראל. כל אזרח יש באפשרותו לבנות מערכת סולארית במקום מתאים המצוי ברשותו. את המערכת הוא יכול לקשר לרשת החשמל של חברת החשמל ולשווק לה את החשמל הנותר.
  • * מסוף שנת 2008 מתחזקת ההבנה כי השימוש באנרגייה סולארית הוא הפתרון האלטרנטיבי לפגיעה הממשית בזיהום המערכת האקולוגית ובאיכות הסביבה. הממשל וראשי המחוזות תומכים בהקמת מערכות סולאריות ביתיות על הגגות של הבניינים הגבוהים ובמקומות ציבוריים פנויים.
  • * איכות הסביבה ואף רמת החיים נפסדות מההשתמשות בחומרי גלם מאובנים . חומרי דלקה המיוצרים מנפט, מגז ומפחם מעכירים את הסביבה וגורמים חבלה קשה ביקום. אנרגייה סולארית מציעה רעיון של השתמשות באנרגיות המיוצרות מן הטבע ואשר לא פוגעות בו.
  • * משאבי הטבע העיקריים של האנרגייה הירוקה הם החמה והרוח הנושבת. אלה משאבים בלתי נדלים, זמינים ונגישים אשר אינם עולים ממון.
  • * במקומות רבים יכולים לראות רשתות עצמאיות המספקות ,אנרגייה סולארית לשימוש ביתי. בעידן האחרון אפילו יזמים אשר בונים בניינים יוקרתיים המאכלסים דיירים רבים מקימים בהם, לצד רשתות החשמל הרגילות, גם מערכות המפיקות חשמל סולארי לשימוש הדיירים בבניין, לשיפור איכות החיים ולחיסכון כספי.

מערכות חשמל סולארי – הסיום לתלות בחברת החשמל

  • * מערכות חשמל סולאריות שומרות על האקולוגיה, מונעות עכירות האטמוספירה ומשפרות את רמת החיים.
  • * מערכות חשמל סולארי יש בהם חיסכון כספי ניכר. מערכות אלו מצמצמות מאוד את המחיר החודשי לחברת החשמל ויש בהם גם מקור לפרנסה. כשנבנה רשת חשמל סולארית באזור בבעלותנו, נוכל להעביר את עודפי החשמל לחברת החשמל ולעשות כסף.
  • * הריבוי של מערכות חשמל המופקות מאנרגייה ירוקה ימנע את התלות במקורות חיצוניים כדלק ופחם וכולי ,חומרים אשר אנחנו קונים מארצות שונות.
  • * בניית מערכת של חשמל סולארי תשחרר את ציבור הצרכנים מההיזדקקות לחברת החשמל. לא יהיה נזק מהפסקות חשמל בלתי רצויות, מפגיעות, ומשינויי מחירים.

כתיבת תגובה